Har ni fått snö än?

Mirre

Trådstartare
Hur många här har snö nu?
Var bor ni?
Här blommar det fortfarande i landen, både rosor och prästkragar :D
 
Nej, bor i en förort till Sthlm och här känns det som varm och fin höst fortfarande. Tänker dock inte gå runt och tänka "undrar om det kommer någon snö den här vintern..." För senast jag gjorde det så kom det tokigt mycket snö som stannade så länge att jag till sist undrade om det någonsin skulle bli sommar :p
 
Nej, bor på landet i södermaland men nästa söndag ska de visst snöa kraftigt enligt yr. :) sladdväder för oss som kör rwd, längtar!!!
 
Nej. Men det känns som att det inte är för långt borta i Gävle. Nu har det varit varmare två dagar och konstant regn, men innan dess var marken frusen och det var is. :p

Jag vill inte ha mer kyla (därför ingen snö). Fryser konstant ändå, får ont i hela kroppen, fötter och händer är konstant kalla och det är bara obehagligt att leva typ. Utan vår bastu hade jag inte överlevt vintern (det är det enda sättet jag verkligen kan bli varm på).
 
Har haft tur, och ser gärna att det håller sig på pöus sidan fram till april så man slipper alla hala vägar och personbilar som kör så sakta att vi med större ekipage får problem.
 
Nej, bor i en förort till Sthlm och här känns det som varm och fin höst fortfarande. Tänker dock inte gå runt och tänka "undrar om det kommer någon snö den här vintern..." För senast jag gjorde det så kom det tokigt mycket snö som stannade så länge att jag till sist undrade om det någonsin skulle bli sommar :p

Snälla du, tänk så! :D
 
Jag bor i Staffanstorp utanför Malmö. Här är snön inte ens nära. Vi har i veckan haft uppemot 15 grader varmt :cautious: Ett jäkla ofog helt enkelt!
 
Nej! :D
Här har det varit 6-12 grader hela veckan. Dock en del regn. Men jag är iaf glad för att det inte snöar, då min ort brukar vara "blötast/kallast/jävligast i länet" under vinterhalvåret :mad:
Sen får det hemskt gärna vara 10 grader och sol fram till april också!

Vill inte skriva rakt ut var jag bor, men om vi säger såhär; Det är i Stockholms län, 10 min från en viss mycket stor tävlingsklubb ofta förkortad "ÅRS" i en ort som börjar på T med 8 bokstäver, som ligger i en kommun som börjar på B. Tror åtminstone de i Stockholm lär förstå... :p
 
Vill inte skriva rakt ut var jag bor, men om vi säger såhär; Det är i Stockholms län, 10 min från en viss mycket stor tävlingsklubb ofta förkortad "ÅRS" i en ort som börjar på T med 8 bokstäver, som ligger i en kommun som börjar på B. Tror åtminstone de i Stockholm lär förstå... :p
Med den informationen du skrev, går det att ta reda på även för den som icke kommer från Stockholm, Google is your friend. :angel:
 
Borlänge/Dalarna, ingen snö här. Fick dock höra av en numera väldigt hatad person som alltid har rätt att det ska snöa på måndag... :(
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 815
Senast: TinyWiny
·
Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 639
Senast: Jeffery
·
Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
671
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp