Har ni fått snö än?

Hickade till när jag kollade SMHI.

Vi har haft några plusgrader länge och det hade lovats fortsättning på det. Nu är allt förändrat och det ska bli minus 20 nästa vecka. :eek:
Samt snö. Rattmuff på ;)

Trattisarna jag plockade i helgen får inget sällskap av flera. :cry:
 
Hos mamma i södra dalarna hade det singlat ner lite snöflingor idag såg jag på fb. Här i skåne ingen snö än, och hoppas verkligen isen inte kommer än heller, däckbytet är planerat sista helgen i nov :p
 
Hickade till när jag kollade SMHI.

Vi har haft några plusgrader länge och det hade lovats fortsättning på det. Nu är allt förändrat och det ska bli minus 20 nästa vecka. :eek:
Samt snö. Rattmuff på ;)

Trattisarna jag plockade i helgen får inget sällskap av flera. :cry:
Min rattmuff har suttit på i 3 veckor nu och väntat:love:
 
Bor i Sthlms län och har ingen snö än, men har hört att det är på väg. Samtidigt har det varit så varmt bitvis att en del växter blommar nu O_o Önskar mig en varm vinter ihop med mamma som ursprungligen kommer från Skåne och tycker snö är för räligt. :D
Men vadsomhelst bara det inte blir sån hardcore-is som det var i vintras, fy fasen vad vi sandade, saltade, spånade, broddade och halkade ändå eftersom det regnade på dagen och frös på natten tills islagret var en dm tjockt och stenhårt överallt :wtf:
 
Kommit lite på kvällar/nätter när temperaturen fallit men sen regnat bort på morgon, bor i Skellefteå
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 817
Senast: TinyWiny
·
Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 640
Senast: Jeffery
·
Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
671
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp