T
Tjalfe
I höstas köpte jag en wintec wide till min ponny. Det var den sadeln jag hittade som låg allra bäst men den låg kanske inte helt hundra(lättade lite i bak när man inte satt i). I vinter har han varit väldigt lite riden och har tappat ganska mycket muskler runt manken. Så nu har sadeln alltså trillat ner lite mer i fram och jag har då märkt att dne trycker lite på ett visst ställe. Men vet inte om jag kanske bara inbillar mig?
Här är en gammal bild från närjag precis hade köpt sadel, alltså innan han hade tappat alla muskler. Har markerat där jag tycker att den trycker:
Ska försöka hinna ta lite nya bilder med sadeln på, men ska snart åka iväg till den affären där jag köpt sadeln. Funderar därför på om jag ska köpa ett smalare järn... Vad tror ni? Blir sadeln rakare med ett smalare järn?
Här är en gammal bild från närjag precis hade köpt sadel, alltså innan han hade tappat alla muskler. Har markerat där jag tycker att den trycker:

Ska försöka hinna ta lite nya bilder med sadeln på, men ska snart åka iväg till den affären där jag köpt sadeln. Funderar därför på om jag ska köpa ett smalare järn... Vad tror ni? Blir sadeln rakare med ett smalare järn?