Hårolja eller annat tips till livlig 7 åring med jättelångt hår

Bukefalos 30 år!

Mitt hår har på senare tid blivit otroligt lätt tovigt, extremt tovigt. Jag blev så less en dag och tog lite mandelolja och jäklar vad bra det blev. Inte en tova.
Det kanske vore värt att prova. Var köpte du det?

@Tassa
Ja det behöver toppas helt klart, men hon satsar på hår ner till golvet så det blir inte mycket man får klippa 😄 Men hon är införstådd med att det är bra för håret att toppas ibland.

Shampo och balsam utan proteiner.

Sjöbogårdens pälsglans (rent pantenol + vetegroddsolja + vatten + eteriska oljor).
Jag måste berätta att jag köpte det där pälsglanset. Mitt hår blev jättemjukt, lent och mycket lättare att borsta ut 🤩. Känslan av att det är lent och mjukt är kvar fast det inte är nytvättat. De flesta produkter brukar försvinna ur efter någon dag annars. Jag gillar det jättemycket. Blev inte oljigt fast jag råkade ta massor heller. Tur det för jag köpte två flaskor eftersom man inte kunde beställa under en viss summa 😅. Maken undrar dock varför det står häst produkter i badrummet 🤣😎. Så jag rekommenderar också denna produkt i håret om man har trassligt och tovigt hår 🤗

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka