Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag, eller Niyama, fick ju också paket. (Jag glömde använda det, en extraröst, men det gjorde ju detsamma eftersom alla ändå röstade på Lobelia i den lynchen) och när cirkus använde exakt min formulering som jag skickade i meddelandet tillbaka i sin teori om mig förstod jag att hon inte var omvänd i alla fall. :up:

Gissa varför jag använde den formuleringen ;)

Det var ju just för att bekräfta vem jag var - jag hoppades att du inte var omvänd för då hade jag outat mig för hela lyan
 
jag hade tänkt en trollad röst på någon av de jag hade som misstänkta som en bekräftelse på att den jag skickat trollningen till verkligen var god - nu var jag ju rätt säker ändå

Haha, det tänkte jag inte på :o
:angel:

Smått frustrerande ett tag där när du (och flera andra) försökte få fram vad spionen visste om paketen och inte.
Samt att Mirtai skyddade Lilltess när ulvarna försökte käka henne, fattade ni att jag försökte få fram det?

@Mirtai - var det som jag trodde, att du lurade ulvarna? Genom att inte skydda dig själv fast du skrev i tråden att ängeln nog skulle göra det?
 
Ärligt så var det @Gabby_Ossi uppdatering jag hade klart i fyra dagar å aldrig fick använda :cry:
Men jag var ju tvungen att retas lite med er ;)
Precis som jag trodde på dig :p. Eller trodde att det spelade någon roll. Såg dig fixa uppdateringar på 10 minuter utan problem i SOR leken, minns särskilt när vi ägnade 10 minuter åt att missuppfatta med som skulle skriva :)
 
Det var i alla fall jag

Och jag blev lite frustrerad när jag trodde att ni (quarter4ever tror jag det var) skulle lyckas få Lilltess att tvivla på det - det verkade så ett tag...
självklart försökte man med det.....:angel:
sedan hade vi, eller iaf jag en tanke på att inte käka Klara där i slutet för att få alla spooky över varför inte hon åkte, jag tänkte att alla goda skulle få för sig att lyncha henne jag, men vi vågade inte gå på det i slutändan
 
Har tänkt på hur oerhört mycket jag tappar i slutledningsförmåga när jag inte själv är kvar i leken (även utan specialinfo...)
Hänger med en, två dagar kanske, sedan är det så mycket som jag känner att jag behövt fråga själv osv...
 
Tack för en rolig lek alla, även om jag har dåligt med tid.

Måste bara få tillägga att trots att Cirkus mfl hävdar motsatsen så fick jag inte hjälp med något formulerande eller teoriande. Inte mer än diskussionen i lyan om vem som hade vilken roll. Men mina inlägg skrev jag helt själv.
 
självklart försökte man med det.....:angel:
sedan hade vi, eller iaf jag en tanke på att inte käka Klara där i slutet för att få alla spooky över varför inte hon åkte, jag tänkte att alla goda skulle få för sig att lyncha henne jag, men vi vågade inte gå på det i slutändan

Och jag försökte förresten få de goda att fatta att ni inte låtsats missa käk...
 
Tack för en rolig lek alla, även om jag har dåligt med tid.

Måste baa få tillägga att trots att Cirkus mfl hävdar motsatsen så fick jag inte hjälp med något formulerande eller teoriande. Inte mer än diskussionen i lyan om vem som hade vilken roll. Men mina inlägg skrev jag helt själv.
Jag misstäkte dig pga din röst på Mirtai DL1, eftersom jag fick veta att hon var ängel.
Alternativet var att du möjligen var jägare...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 666
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 826
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 218
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
17 038
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp