Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv är jag jäkligt mallig över mitt inlägg #1245

Där pekar jag ut så gott som hela lyan. Nåja, den där glömmerallt missade jag (även om jag skrier att on kan lura mig och att hon var lite väl följsam) och så var min lya lite mer rymlig än den borde...
 
Tack för en rolig lek alla, även om jag har dåligt med tid.

Måste bara få tillägga att trots att Cirkus mfl hävdar motsatsen så fick jag inte hjälp med något formulerande eller teoriande. Inte mer än diskussionen i lyan om vem som hade vilken roll. Men mina inlägg skrev jag helt själv.

Förlåt ;)

Men jag blev misstänksam just när det plötsligt kom ett frodigt inlägg - kändes så mycket självsäkrare - det räckte med att du fick facit så blev teorierna därefter ;)
 
Och jag måste ju erkänna att jag är glad att jag klarade att teoria och ffa springa iväg och änra rösten trots den skitläskiga vakten.
Ja, jag tycker att du gjorde ett bra jobb:)

Men, hade jag inte vetat att du var i en annan tidszon, och framförallt när du åkte hem igen med tillhörande sömnbrist, så.....
:p
 
Och jag måste ju erkänna att jag är glad att jag klarade att teoria och ffa springa iväg och änra rösten trots den skitläskiga vakten.
Där trodde jag ett tag att du var ond spion innan det blev uppenbart att du var brevis. Hade hittat så fina "vinkar" från dig om det
 
Rent generellt så går min inspiration och koncentration lite upp och ner i ulvlekarna, jag fick en redig topp där direkt efter omvandligen, jag visste att nu måste högsta växeln i om vi ska komma vidare och det vara lika bra att vara först till kvarn.
 
Där trodde jag ett tag att du var ond spion innan det blev uppenbart att du var brevis. Hade hittat så fina "vinkar" från dig om det

Förutom Artline-lynchen och det misstaget du gjorde där så spelade du så otroligt bra.
DU lyckades mer eller mindre få mig att glömma bort hur skum jag tyckte att du var.
 
Jag tycker jag var historiens tydligaste brevis.
Jag gjorde ju inget annat än prata om paket.
Jag till och med skrev att första paketet nog var på vift

Jag hade nog förstått det tidigare om det inte var så att jag och Q pratat om det där med brev tidigare. Sen fattade jag liksom allt när jag förstod att du blivit bestulen!
 
Haha, ja, det jag tvivlade lite på var varför du inte högg direkt...
Det är nog det jag tar med mig från den här leken, nu blev jag så paff att jag gick in och skickade ett meddelande till fio och frågade om hon trodde att Lobelia postat fel och när jag kom tillbaka till leken var inlägget borta så jag började tro att jag sett fel. :banghead: Speciellt eftersom jag var så trött att ögonen gick i kors... Händer det någon fler gång ska jag se till att citera inlägget direkt! :devil:
 
Det är nog det jag tar med mig från den här leken, nu blev jag så paff att jag gick in och skickade ett meddelande till fio och frågade om hon trodde att Lobelia postat fel och när jag kom tillbaka till leken var inlägget borta så jag började tro att jag sett fel. :banghead: Speciellt eftersom jag var så trött att ögonen gick i kors... Händer det någon fler gång ska jag se till att citera inlägget direkt! :devil:

Hahaha ja snacka om nervöst i tvillingboet när Lobelia lynchades.. tänk OM du hade sett helt fel och Lobelia var god.. Jag var ju död förlängesedan då... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 668
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 826
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 219
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
17 039
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp