Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan någon som inte är Lilltess hjälpa mig hitta vem mer än LenaH hon bör ha siat? Med rösten idag tycker jag det är uppenbart att hon måste ha siat LenaH som ond. Men vem mer? Vad har jag missat?

Jag tror att hon har siat dig som god.
Eller möjligen Habina som ond

Klipp från Inlägg #725
Här är mina onda:

Habina: Pga att jag litar på Niyama och tror att hon vet något. Dessutom hade även en smart god Habina bytat röst igår till Artline.

Mina goda:

Niyama: Pga att jag har placerat henne väldigt bra i mitt pussel och att hon hade rätt om Artline. Tror även hon har rätt om Habina!

Jag tror att hon har siat dig som god.
Eller möjligen Habina som ond

Klipp från Inlägg #725
Här är mina onda:

Habina: Pga att jag litar på Niyama och tror att hon vet något. Dessutom hade även en smart god Habina bytat röst igår till Artline.

Mina goda:

Niyama: Pga att jag har placerat henne väldigt bra i mitt pussel och att hon hade rätt om Artline. Tror även hon har rätt om Habina!

Jag fick känslan av att hon hade siat LenaH redan igår? Och varför skulle hon sia mig idag?

Nu gör du mig nojjig!
Men Lobelias bristande självförsvar borde väl tala för att fio hade sett rätt?

Ja, antagligen. Känns som hon gett upp.

Men min mest misstänkte är ändå Habina, därefter LenaH och därefter Lobelia.

Lägger in detta enligt reglerna:
Habina - tror att hon försökte hjälpte lyan och att hon förstod att Art var tjuv.
LenaH - tror Lilltess siat henne + skumt spel igår.
Lobelia - kan ha tabbat sig.

lilltess ändrar röst till LenaH

för att ingen förvirring skall skapas och att jag är säker på att hon är ulv pga sitt väldigt defensiva spel. En god LenaH sticker ut hakan något mer och hade kommit med mer teorier. Tycker mest att hon svarat på mina tankar om henne.
Det känns inte så nödvändigt i den här leken eftersom det finns så många som sitter på facit.

Jag fick känslan av att hon hade siat LenaH redan igår? Och varför skulle hon sia mig idag?

Ja! Jag tror också att hon siade LenaH redan igår.

Jag vet inte varför hon valde att sia dig idag (om hon gjort det - men det är det enda jag kan läsa ut av det inlägget jag kopierade). Kan vara för att även hon ville vara säker på någon?

Ja! Jag tror också att hon siade LenaH redan igår.

Jag vet inte varför hon valde att sia dig idag (om hon gjort det - men det är det enda jag kan läsa ut av det inlägget jag kopierade). Kan vara för att även hon ville vara säker på någon?

Jag tror inte hon kastat bort en sia på mig efter igår, det vore jättekonstigt. Möjligt att hon siat nån annan god som hon inte skrivit så mycket om. Hoppas hon skriver mer innan nattDL om hon skulle dö.

Jag tror inte hon kastat bort en sia på mig efter igår, det vore jättekonstigt. Möjligt att hon siat nån annan god som hon inte skrivit så mycket om. Hoppas hon skriver mer innan nattDL om hon skulle dö.

Jag håller med. Det verkar onödigt, men jag vet inte.
Gissar att det finns åtminstone en god som vet förutom själva Lilltess - och det är spionen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 312
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 133
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 888
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 625
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Födda 2022