Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saknar bra stall/rid kläder i stora storlekar. Har tappat mågna kilo men behöver fortfarnade 8 mannatält.
Det finns i "små 46" och liknade men för oss som inte kommer i dessa mindre storlekar behöver fortfarande bra stall kläder men i större stolek50,52,54,56,58. Det saknar jag mest.
Jag vill ha en mockningsmaskin :P
Nej men skämt åsido, det kan ju inte vara rätt att resten av världen gått framåt medan stallskötare fortfarande mockar för hand på samma sätt som man gjorde på medeltiden. Det finns ju gödseldammsugar för hagar, de kanske går att använda inomhus också?
Vad tror ni om en gps-grej då? En pryl man aktiverar som består av tre delar: en i ryttarens ficka, en i sadeln och en hemma på gården. Den känner sedan av om ryttaren inte sitter på hästen längre och larmar hem. Nåt som inte är alltför olikt detta använder väl offpist-skidåkare vid lavinfara om jag inte har fel... (Vilket jag säkert har bara för det :P )
Jag håller med om broddarna!
KL
Skulle vilja ha en tröja med tunnt tyg över bålen och tjockare i armarna som man kan ha under säkerhetsvästen på våren och hösten när det blir för kallt om armarna att bara ha en långärmad t-shirt och för varmt över kroppen med fleecetröja eller liknanade.