Häst skadad efter olycka på E4:an

Bukefalos 30 år!

Jag undrar hur det egentligen hände, E4:an är bra där. Inga potthål, två filer, motorväg. Annan trafik? Orolig häst i släpet? Kört för fort? 😥

Jag undrar hur olyckan hade fallit ut om det hade varit ett kvalitetsläp och inte ett lågbudgetsläp.

Jag undrar hur olyckan hade fallit ut om det hade varit ett kvalitetsläp och inte ett lågbudgetsläp.
Om det inte varit fler liknande olyckor så jag blandat i hop dom så läste jag att dom blev påkörda bakifrån så att släpet lossnade från bilen och åkte ner i diket. Sen ska lastbilen kört över släpet (låter helt sjukt så kan vara journalisten som uppfattad det fel, men det var så det stod), lär inte finnas något släp som klarar den belastningen.

Om det inte varit fler liknande olyckor så jag blandat i hop dom så läste jag att dom blev påkörda bakifrån så att släpet lossnade från bilen och åkte ner i diket. Sen ska lastbilen kört över släpet (låter helt sjukt så kan vara journalisten som uppfattad det fel, men det var så det stod), lär inte finnas något släp som klarar den belastningen.
Vad jag fattade det som så blev dom påkörda av en liten lastbil och sen kom en annan lastbil efter och körde över släpet

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka