Sv: Hästjobb utomlands?
Ja nu kan jag skriva igen!
jag fick fly fältet från schweiz! blev inte alls som dem lova och jag fick arbeta hela dagarna till sena kvällar och hade sådann press att jag inte ens klarade av att äta mat....och jag fick bara utskällningar smågrejer och ja usch...kämpigt
men allt var inte dåligt, så fort det var folk där var dem trevliga...bara när vi blev ensamma förvandlades dem till monster. och jag fick sova i ett iskallt rum med dubbla tröjor, byxor, raggsockor och mössa

och maten var bröd o vatten.
men som sagt vi var på tävlingarna i tyskland och det var skitkul. där fanns ju annat folk jag kunde prata med och festa ihop med på nätterna och jag fick många fina vänner
så kolla upp stället noga!
ha papper på arbetstider och ledighet och kom överens om vad för slags arbetsuppgifter du ska göra, och vad du inte ska behöva göra.
snälla lär er av mitt misstag, jag hjälper er så gärna! det var inte kul att behöva packa väskan och lifta därifrån när jag blev ensam....nu gick det bra och inatt kom jag slutligen fram till sverige efter första lifta till en mindre by, sen till en stad till flygplatsen, sen flyg till köpenhamn...sitta där o uggla o sen hem till sverige.
det är tur att det finns trevliga människor också....är evigt tacksam till dem som gav mig lift och hjälpte mig på vägen.
nu ska jag tjäna ihop pengar och dra iväg till nästa land. denna gång hoppas jag att det går bättre.
lycka till!