Hästjobb???

R

Rocco

Var kan man hitta hästjobb?? På internet eller i någon tidning??? Jag tar studenten nu till våren och sen vill jag jobba i något dressyrstall. Men jag vet inte hur jag ska leta för att hitta ett bra jobb. Någon som vet något bra dressyrstall eller har egna erfarenheter av hästjobb???

//Rocco :banana:

Saknar erfarenheter helt, eftersom att jag bara är 15.

Men kolla i tidningar, på internet och via dina egna häst-
kontakter. Du kan ju även annonsera själv eller kolla med
olika stall.

Hästjobb går nog att hitta, men det är nog svårare att hitta ett seriöst. :crazy:

Nästan alla jag känner som jobbar/har jobbat med hästar har fått jobben genom kontakter...

Faktiskt mest svarta hästjobb på ams tyvärr för kost och logi...

Liknande trådar

Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 001
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
508
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 522
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka