Hahah, ta det lugnt hörrni, det är bara ett spel :D

Men jag håller med om att vi borde sköta det ordentligt med o antingen vara med eller inte vara med eftersom huvudsyftet med vårt kvarter är att vi vill satsa lite i derbyt! :)
Fast jag är inte så intresserad av att lägga tid och diamanter på ett derby för att folk ska åka snålskjuts. Då kan jag lika gärna byta kvarter eller strunta i att vara med i ett :)

Jag tycker att om man försöker göra sitt bästa i derbyt ska man få vara kvar i kvarteret. Men verkar ju som några inte har tagit ett enda uppdrag. Tycker vi ska lämna plats åt sådana som är mer aktiva då.

Jag tycker att om man försöker göra sitt bästa i derbyt ska man få vara kvar i kvarteret. Men verkar ju som några inte har tagit ett enda uppdrag. Tycker vi ska lämna plats åt sådana som är mer aktiva då.
Håller med er! Är säkert ett par styckna som aldrig är med heller, det här derbyt är nog inte första där de inte deltar.

Blir det någon skillnad för oss andra om någon avaktiverat derbyt?
Ja vi matchas mot andra kvarter med det antalet deltagare. .. vilket innebär att har vi 30 "deltagande" så spelar vi mot andra som har det, oavsett om det är 15 aktiva eller 30... säger 5 ifrån derbyt matchas vi mot kvarter med 25 deltagare. Om jag har fattat det rätt. Så gör ju rätt stor skillnad..

Jag har varit lite frånvarande. Händer det igen ska jag försöka komma ihåg att avaktivera derbyfunktionen. Däremot åker jag aldrig snålskjuts, är jag inte med i derbyt är jag inte inne på Hay Day och därmed får jag heller inga belöningar. Skulle det vara så att min frånvaro någon gång "drar ner" kvarteret så får ni sparka ut mig om ni vill det. :)

Jag har varit lite frånvarande. Händer det igen ska jag försöka komma ihåg att avaktivera derbyfunktionen. Däremot åker jag aldrig snålskjuts, är jag inte med i derbyt är jag inte inne på Hay Day och därmed får jag heller inga belöningar. Skulle det vara så att min frånvaro någon gång "drar ner" kvarteret så får ni sparka ut mig om ni vill det. :)

vem är du på hayday?

Jag tog ett extra uppdrag, fanns ett större gruvuppdrag och jag behövde malm. :)

Angående aktivitet, tja, frågan är var gränsen ska dras. Jag spelar i perioder, det är inte alla veckor jag lyckas spela lika mycket som denna vecka och det är inte säkert att jag innan en inaktiv vecka kan/kommer ihåg att avaktivera derbyt. Så jag vet inte riktigt var jag tycker gränsen ska dras. :P

Fast jag tycker ändå man har en känsla av vilka som inte är aktiva just nu och vilka man brukar se ibland.

Det är ju inte värre än att om någon "utslängd" vill börja spela igen så kan hen gå med i kvarteret igen.
Stenkulla vet jag att jag såg för inte så länge sedan, de andra som inte är med i derbyt har jag inget minne av att jag sett på länge.

Fast jag tycker ändå man har en känsla av vilka som inte är aktiva just nu och vilka man brukar se ibland.

Det är ju inte värre än att om någon "utslängd" vill börja spela igen så kan hen gå med i kvarteret igen.
Stenkulla vet jag att jag såg för inte så länge sedan, de andra som inte är med i derbyt har jag inget minne av att jag sett på länge.
Nä empafarm, helens farm, hurricane och smurfs farm har inte jag sett på sjukt länge

Hej, himla bra bondgård här :). Jag är med så mycket jag kan i derbyt. Försöker göra uppdrag med så höga poäng som möjligt, men tyvärr har jag knappt några diamanter kvar just nu, så det blir inga extrauppdrag. Har använt den där killen -vad sjutton han nu heter- lite för mycket ett tag nu ;).
En fråga bara, får vi bättre belöningar om vi "kvalar upp" mot bättre motståndare i derbyna? Vad blir det för skillnad?

Hej, himla bra bondgård här :). Jag är med så mycket jag kan i derbyt. Försöker göra uppdrag med så höga poäng som möjligt, men tyvärr har jag knappt några diamanter kvar just nu, så det blir inga extrauppdrag. Har använt den där killen -vad sjutton han nu heter- lite för mycket ett tag nu ;).
En fråga bara, får vi bättre belöningar om vi "kvalar upp" mot bättre motståndare i derbyna? Vad blir det för skillnad?
Jag har uppfattat det som att man får bättre belöningar (åtminstone fler :p ) om man kvalar uppåt :)

Ja, jag tänkte på kvartershästen i derbyt. Vill minnas att vi hade en skäck tidigare men nu en isabell som inte ser lika glad och pigg ut, snarare lite vilsen. Haha

Haha, jaha :D. Vi får väl hoppas att isabellen har oanade krafter då, trots att den ser lite vilsen ut :p

Haha, ja vi får hoppas det! Jag tyckte ju skäcken passade oss så himla bra annars, är det måntro slumpvis vilken häst vi får eller är det Pony som väljer?

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 211
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 004
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna