Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ofta har man en del på lager, ber om hjälp i chatten och sen kan man ju betala för att båten kommer snabbare. Jag gör själv aldrig båtuppdrag för jag har för lite av allt känns det som, typ 5 6 av varje bara om ens detOch hur hinner ni med att göra flera derbyuppdrag på så kort tid? Misstänker att jag missar någotFör egen del så är det knappt om tid att ens hinna med att fylla 5-6 båtar innan derbyt är slut, och det är bara ett uppdrag.. Tid att spela har jag men det går ju inte snabbt att producera allt alltid om man inte redan råkar ha på lager, speciellt inte om man får sådant som tar flera timmar att producera bara för en produkt. Sedan tar det ju 4h (eller vad det är) för nästa båt så jag hinner oftast inte mer än en båt per dag.
Vad gör ni som inte jag gör?![]()
Ofta har man en del på lager, ber om hjälp i chatten och sen kan man ju betala för att båten kommer snabbare. Jag gör själv aldrig båtuppdrag för jag har för lite av allt känns det som, typ 5 6 av varje bara om ens det![]()
Okej! Då rensar vi inte bort dom, tidigare (kan ha vart innan din tid i kvarteret) så kom vi fram till att ingen ville ha domHörrni jag vill gärna behålla o göra bakuppdragen på 320 om det är ok![]()
Håller med. För visst får det ta del av vinster även om de inte deltar, om de inte har avaktiverat?Jag tycker vi ska ha som krav att de som inte kan/har möjlighet att delta i derbyt en vecka ska gå in på de avancerade inställningarna och avaktivera derbyt. Vi kommer inte vara framgångsrika när ca 8 spelare inte deltar alls.
Alternativt att kasta ut de från kvarteret så får de komma in igen om de börjar spela. Alla måste dra sitt strå till stacken som inte avaktiverat derbyt.
Vad tycker ni andra?
japp. Bara om dom avaktiverar dom går miste om vinsten.Håller med. För visst får det ta del av vinster även om de inte deltar, om de inte har avaktiverat?
Haha det är ju på liv å dödHahah, ta det lugnt hörrni, det är bara ett spel
Men jag håller med om att vi borde sköta det ordentligt med o antingen vara med eller inte vara med eftersom huvudsyftet med vårt kvarter är att vi vill satsa lite i derbyt!![]()
Visst är det ett spel, men bara de som är sugna på spela behöver ju vara med i vårt kvarter. De andra kan gott slappa på någon parkbänk i en gränd...Hahah, ta det lugnt hörrni, det är bara ett spel
Men jag håller med om att vi borde sköta det ordentligt med o antingen vara med eller inte vara med eftersom huvudsyftet med vårt kvarter är att vi vill satsa lite i derbyt!![]()