Hej kvarteret.

Jag har slagit sönder skärmen på min mobil och kan inte spela för tillfället. Jag vet inte när jag har en ny telefon igen så det bästa vore kanske om någon kickar ut mig och jag ansöker om en ny plats när jag har ordnat med det tekniska igen eftersom man matchas mot antal deltagare?
Känns dumt att ligga som passiv och att ni får större kvarter pga det.

Hälsningar Backane

Fy vad trist! Hoppas det går fort att laga skärmen/få en ny telefon.

Usch, @Tramptass det var ju förfärligt trist. Så surt med dyra telefoner som inte håller.

Vi kan definitivt kicka ut dig på måndag men spara en plats tills du fixat en ny telefon. Vi får se till bara att nestorerna (och jag) inte släpper in så många nya att kvarteret blir fullt men så poppis är vi ju ändå inte. :)

Någon annan som har problem med Hay Day idag? efter någon minut så stängs det bara ner. Har uppdaterat, startat om telefonen och allt men spelet fortsätter att stänga ner sig efter bara en kort stund.

Någon annan som har problem med Hay Day idag? efter någon minut så stängs det bara ner. Har uppdaterat, startat om telefonen och allt men spelet fortsätter att stänga ner sig efter bara en kort stund.
Förmodligen biverkningar av uppdateringen, och förhoppningsvis löser hay day det snart. Brukar alltid krångla lite vid en ny uppdatering :wtf:

Kommer inte att vara med i derbyt under jul. Har bestämt mig för en internetfri jul i år. Möjligtvis lite FB-surf från mobilen. Försökte avregga mig från nästa derby förut, men det funkade inte. Vet någon om det är så att derbyt måste vara igång redan? eller missade jag något.

Kommer inte att vara med i derbyt under jul. Har bestämt mig för en internetfri jul i år. Möjligtvis lite FB-surf från mobilen. Försökte avregga mig från nästa derby förut, men det funkade inte. Vet någon om det är så att derbyt måste vara igång redan? eller missade jag något.
Jag var in och kolla och jag kunde trycka ur och i utan problem. Så prova igen så kanske det funkar :)

Du kanske gjorde som mig? Jag trodde man kunde trycka på "inte i derby" rutan, men man skulle tydligen gå in på inställningar, symbolen i översta vänstra hörnet, där trycka på "avancerade inställningar" och sen ta bort den gröna bocken i derbyrutan.

Lycka till med båda sakerna, @Lilltess!

Så vi blir inte många i nästa derby. Kanske läge att vi tar en paus allihopa och med flit trillar ner en division för att sedan köra järnet efter julhelgen?
För min del låter det som en bra idé. Jag har inte bestämt mig än om jag ska köra på under imorgon och onsdag och försöka göra klart uppdragen snabbt eller om jag ska ta en paus över julhelgen. Över nyår kan jag inte spela iaf, för då är jag i Norge och vet inte hur jag har det med internet.

Om hela kvarteret står över derbyt undrar jag om vi åker ner automatiskt eller helt enkelt bara får en blank rad. Skall kika i forumet.

Har bollat lite ideer med Sallys (tack, Sallys) och tror att det kan vara läge att ta mindre uppdrag och bara fullfölja dem nio hästskorna, men inte mer. Vi har inte placerat oss på sistone så vi kan ju lika gärna gå ner en liga tills helgerna är över och få topp-tre bonuspoäng där. Med andra ord får vi inte bli bättre än #13 den här gången.

Hur ska vi göra nu när vi snart har sista hästskon? Ska vi lägga oss platt och sluta ta uppdrag eller försöka hålla oss i bakkant? Jag för min del kan strunta i resten av uppdragen.

Hur ska vi göra nu när vi snart har sista hästskon? Ska vi lägga oss platt och sluta ta uppdrag eller försöka hålla oss i bakkant? Jag för min del kan strunta i resten av uppdragen.
Jag tycker vi kan ta det lugnt och inte ta fler uppdrag. Har gjort mina 9 redan så jag påverkas inte av det, men vill man får man såklart göra klart pågående uppdrag eller köra alla sina. Plats 11 när jag tittade sist, så vi behöver ju helst trilla ner lite till för att vara säkra att vi åker ner en liga

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 236
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 010
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår