Japp, det är jag som är Pony.

Big Pharma var med i kvarteret i våras och var helt fenomenalt hjälpsam, en megahjälte. Vet ej vem det är på buke så mysteriet kvarstår. :D

(Tror det var en kompis till Sallys men är ej säker.)

Nu ligger vi fyra med bronsbucklan inom synhåll!! Kör på, kvarteret! Om någon behöver derbyhjälp är det bara att hojta. Jag är färdig med mina uppdrag men hjälper gärna andra att bli färdiga med sina. :bow:

Vad ni är bra!

Jag får ta på skämsmössa när det kommer till derbyinsats. Det började bra, sen har jag åkt runt i Tyskland och wifi där jag befinner mig nu är uruselt :(
På tisdag är jag åter i Sverige och försöker gärna ett derby till om jag får vara kvar för er andra.

Hälsningar Backane

@Jerseyite tack. Det kändes lite dumt när jag upptäckte hur uselt det var. Inte riktigt vad jag räknat med, tänk så bortskämd man är med, oftast, bra wifi i Sverige. (alt bra mobiltäckning)

Hej kvarteret.

Jag har slagit sönder skärmen på min mobil och kan inte spela för tillfället. Jag vet inte när jag har en ny telefon igen så det bästa vore kanske om någon kickar ut mig och jag ansöker om en ny plats när jag har ordnat med det tekniska igen eftersom man matchas mot antal deltagare?
Känns dumt att ligga som passiv och att ni får större kvarter pga det.

Hälsningar Backane

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 231
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 007
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka