tis-tor kastas alla under 300, men även om det ligger 2st 320 båtuppdrag så kastas ett då få tar dessa.
tor-lör kastas alla under 280.
lör-mån kastas alla med röd text samt båtuppdrag

Vissa uppdrag som byuppdrag, hjälpuppdrag, lastbilen mm kan sparas om de ligger strax under.

Är det något speciellt uppdrag som du tycker vi kastar bort i onödan så säg gärna till så sparar vi.
Nä var mest nyfiken! :) Tack för svar!

jag som haft hay day uppehåll i nått år då telefon kraschade.. men nu e de bukes fel att ja e fast igen :banghead: fick börja om från början så är på nivå 31 ... kändes tufft när man va på 63.. måste nog se till att de ine försvinner när/ om telefon kraschar igen..

Jag kan bli utkastad, blev ngt fel så jag avinstallerade appen. Ledsnade lite när det var så ojämna insatser i derbyna. Mvh Morris terriersson

Helt klart verkar info inte gått fram till alla i Bukefalos Suprem
Jag tycker det var väldigt tydligt inför veckans derby att ni bad de som inte ville satsa fullt ut skulle knappa ut sig ur derbyt.
Visst är det en del hopplöst dåliga uppdrag, men ni slänger ju ganska friskt. Jag har kikat lite på hur de lag som är bäst ser ut. Där är i princip alla nestor eller vad det nu heter. Det innebär väl att alla kan slänga uppdrag o på så sätt

Mmm men har även märkt att även om vi bara har 25 i derbyt så möter vi dem med 30.
Håller med om att alla ska kunna slänga uppdrag så det fylls på med nya bättre uppdrag hela tiden.

Alla behöver inte ta 9st över tre hundra men tar alla 30 uppdrag över 150 så kommer vi komma mycket längre än vi gör i dag.

Tycker det är tråkigt att vi alltid hamnar runt 10a när jag vet att vi kan så mycket bättre.

Jag har haft svårt denna veckan (och förra) att hinna med nio uppdrag, tycker det är ganska tufft. Har tagit fyra-fem stycken uppdrag änsålänge, den minsta på 280 tror jag. Jag tar ofta varubilsuppdrag på 320. Hinner nog med två uppdrag till, då jag jobbar inatt.

Hallå gott folk! Har pratat lite med fantasigården nu i chatten, och vi har funderar på hur vi skall bäst ordna med derbyt. Problemet är ju helt klart att vi har en del deltagare som är registrerade i derbyt men inte spelar. Vad tycker ni, kollektivt, att vi skall göra? Sparka ut dem? Hoppas att de kommer tillbaka snart? Be en bön till haydayguden?

Dem jag efterlyser i synnerhet är michaelsdotter (som jag har fått för mig har fått en liten en nyligen och därför kanske inte har så mycket sömn och tid att mata grisar), himla bra bondgård, och mkarolinae. Backane tar en paus tror jag och en del andra också. Men! Var är Hazel och Ida? Har inte sett dem på jättelänge och deras gårdar står stilla. De är inte med i derbyt men kanske står det någon på tur som vill in i vårt kvarter?

Har förresten puffat upp Muls och Sara till nestorer.

En sak till: jag vill helst inte uppgradera alla till nestorer. Problemet är att folk då kommer att slänga allt som de inte vill ha själva, vilket leder till arga miner och dåliga derbyresultat. Nu är vi nästan hälften nestorer som är aktiva i derbyt: i min mening räcker det gott och väl, men om någon har en god anledning för att låta dem som inte ens utför sina uppdrag vara nestorer och därigenom kunna påverka andra spelares deltagande så lyssnar jag gärna.

Jag (backane) tar en paus på en vecka eller två , skulle egentligen gjort det redan under föregående vecka men det är lätt att vara efterklok.

Hej alla!
Jag såg att ni efterlyst mig här och på hay day.
Så här är det: Nej, jag har inte fått liten... Jag gick precis igenom ett missfall med tvillingar, strax där efter så hittades en cysta på min ena äggledare.
Mitt psykiska mående har varit på botten och vänt. Jag vart sjukskriven för depression och självmordstankar för ett tag sen (innan missfallet) - min arbetsgivare valde att säga upp mig under min provanställning pga min sjukskrivning (hen visste inte om anledningen till sjukskrivningen utan bara att jag var sjukskriven). Iom graviditeten började det lätta lite - jag såg ljusare på saker, men sen kom det bakslaget med missfallet. Jag har helt enkelt sovit mig igenom dagarna, om jag inte sökt ett eller par jobb om dagen för att kunna komma på fötter inom en snar framtid.

Jag är ledsen för rörigt inlägg. Nu börjar det vända och jag är på väg upp igen. Vill ni ta mig ur kvarteret för att ni vill ha mera aktiva spelare så är det helt okej, inga sura miner ifrån mig sida :), ville bara förklara orsaken.

Hej alla!
Jag såg att ni efterlyst mig här och på hay day.
Så här är det: Nej, jag har inte fått liten... Jag gick precis igenom ett missfall med tvillingar, strax där efter så hittades en cysta på min ena äggledare.
Mitt psykiska mående har varit på botten och vänt. Jag vart sjukskriven för depression och självmordstankar för ett tag sen (innan missfallet) - min arbetsgivare valde att säga upp mig under min provanställning pga min sjukskrivning (hen visste inte om anledningen till sjukskrivningen utan bara att jag var sjukskriven). Iom graviditeten började det lätta lite - jag såg ljusare på saker, men sen kom det bakslaget med missfallet. Jag har helt enkelt sovit mig igenom dagarna, om jag inte sökt ett eller par jobb om dagen för att kunna komma på fötter inom en snar framtid.

Jag är ledsen för rörigt inlägg. Nu börjar det vända och jag är på väg upp igen. Vill ni ta mig ur kvarteret för att ni vill ha mera aktiva spelare så är det helt okej, inga sura miner ifrån mig sida :), ville bara förklara orsaken.
Usch din stackare!
Klicka ur derbyt om du känner att det blir för stor press, och spela när du känner för det helt enkelt. Vi vill gärna ha dig kvar. Kram

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 024
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
985
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31