Jag har koll, mer eller mindre. Anledningen till att jag ifrågasätter huruvida ett generellt utsparkande kommer att få önskad effekt är att vi har ett litet antal medlemmar som har klickat ur sig från derbyt i en månad eller längre, men som har varit tydliga med att de har mycket på jobbet etc. Med andra ord har de gjort vad de har kunnat för att ge oss derbyspelare en god chans i derbyt. Den enda som inte gjorde nästan alla uppdrag den här omgången var Gravel Pit som trodde att hon klickat bort sig från derbyt (det var alltså ett misstag).
Jag TROR att vi har medlemmar som har klickat bort derbyt för att de där 320p båtarna blev dem övermäktiga. För mig är det viktigast att vi har ett trevligt kvarter där alla följer reglerna. Men det är kanske våra regler som har lett till ett dalande derbydeltagande? Kanske skall vi sänka kraven istället och hoppas att de som ligger i derbyträda, så att säga, ser det som ett initiativ att komma tillbaka till derbyt?
Dem som jag inte sett på länge är först och främst Hazel och Ida. Hazel och Ida, är ni där?
Jag TROR att vi har medlemmar som har klickat bort derbyt för att de där 320p båtarna blev dem övermäktiga. För mig är det viktigast att vi har ett trevligt kvarter där alla följer reglerna. Men det är kanske våra regler som har lett till ett dalande derbydeltagande? Kanske skall vi sänka kraven istället och hoppas att de som ligger i derbyträda, så att säga, ser det som ett initiativ att komma tillbaka till derbyt?
Dem som jag inte sett på länge är först och främst Hazel och Ida. Hazel och Ida, är ni där?