Bukefalos 28 år!

Sv: Hay Day

Yaaay, nu är vi 10 stycken! :D
Vad heter era gårdar? Min är ju inte så klurig i och med att den både har mitt namn + att jag är ledare i kvarteret. ;)
 
Sv: Hay Day

Om du fortfarande har fisk köper jag gärna nu :P Är inne på din farm nu ;)
Min farm heter Sleepy Hollow
 
Sv: Hay Day

kl

Jag upptäckte precis att det bor en liten mus i kvartershuset! :D Vad söt den är!
Hoppas att inte katterna käkar upp den. ;)
 
Sv: Hay Day

*kl*

Nu har ni fått mig att börja igen...
Är chatten på kvarteret autocencurerad, ser ut som både fart och slut blivit stjärnmärkt ;)
 
Sv: Hay Day

*kl*

Min heter Legendary farm. Lite lagom storhetsvansinnigt sådär.
(Döpt efter Barney i How I met your mother)
 
Sv: Hay Day

*kl*

Nu har ni fått mig att börja igen...
Är chatten på kvarteret autocencurerad, ser ut som både fart och slut blivit stjärnmärkt ;)

:rofl:

Det är svårt att göra sig förstådd.
Fler saker som inte går:
fack, så relatera till facken i vägbutiken är omöjligt
skrattar = skr******, dvs rattar är ett censurerat ord

Kan inte någon anmäla detta problemet? Jag har försökt men kan inte.
 
Sv: Hay Day

Även "fick" är censurerat då det troligtvis är för likt ett annat f-ord. Det lär knappast hjälpa att anmäla det som fel. Jag tror helt enkelt att de censurerat alla ord som skulle kunna uppfattas som kränkande på engelska och de som gjort spelet kan säkert inte svenska så de förstår nog inte problemet. ;)

Nu är förresten buke-kvarteret fullt! :eek: Snålt med bara 20 platser...
 
Senast ändrad:
Sv: Hay Day

Det går ju inte föra en enkel diskussion ju. Fick skrattkramper igår när vi försökte.
 
Sv: Hay Day

Jag mailade in om det igår, de kan väl iaf ha en svensk censurlista i den svenska översättningen av spelet.
Men numera läser jag ****-orden på engelska, blir så mkt roligare då ;)
 
Sv: Hay Day

Vilken level måste man vara på för att kunna chatta? :O Jag är på 32, men när jag försöker chatta med nån får jag upp texten "du har inte rätt rättigheter!" Eller gör jag fel nånstans haha

HAHAHA glöm min fråga! Jag hade tydligen inte aktiverat kvarterschatten....... :banghead::o :meh::banghead:
 
Sv: Hay Day

Eftersom det första kvarteret blev fullt, så har jag gjort ett till, Bukefalos 2 heter det.
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 045
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
675
Senast: MissFideli
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp