Sv: Hay Day

Hur går man med i det kvarteret? :)

Jag spelar också ibland, nu var det längesen men man kanske ska börja igen!

Sv: Hay Day

Hur går man med i det kvarteret? :)

Jag spelar också ibland, nu var det längesen men man kanske ska börja igen!

Gå in på det lilla huset, och sök upp Bukefalos :). Som sagt så måste man uppenbarligen vara i nivå 35 för att vara med i det kvarteret, vilket inte jag är ännu riktigt ;)

Har spelat ett tag och är på lever 24 men jag måste få tag i pengar vill öppna gruvan och även köpa båt.

Någon som har bra tips på hur jag får tag i massa pengar. Gör så mycket billeveranser jag kan men det går inte fort med pengarna.

Har spelat ett tag och är på lever 24 men jag måste få tag i pengar vill öppna gruvan och även köpa båt.

Någon som har bra tips på hur jag får tag i massa pengar. Gör så mycket billeveranser jag kan men det går inte fort med pengarna.

Sälj i din vägbutik :-) typ allt utom ull, ägg, bacon och kläder säljs direkt :-)

Jag säger som @the_connemara , sälj i vägbutiken. Billeveranserna är bara bra till XP. Precis som de fula besökarna och deras skambud betalar bilarna mindre för varorna än du får betalt i vägbutiken för samma varor.

Ja sälj ovanliga och dyra produkter för att få ihop mynt. Lämnar aldrig varor i båt el bil el till besökare.
Bara om det är specialuppdrag och man får dubbelt betalt för det.

Jag hade velat att man kunde välja att sälja saker i vägbutiken för en diamant! Pengar har man så jäkla mycket (tills man kan öppna hummerbassängen iaf i mitt fall :-P) men diamanter och kuponger är svårt att få ihop.

Ja och det går fort att tillverka med, om man har trestjärniga maskiner.
Tycker tackorna är för billiga, de tar ju tid att tillverka med.
Annars säljer ju halsbanden osv bra.

Smycken säljer jag aldrig, de får man ju lappar att köpa husdjur för! Tar evigheters evighet att få ihop till djuren i vilket fall, tycker jag - antingen ska man fylla en helt båt för en lapp, eller så ska man vänta tills man hittar dynamit, vänta tills man får ihop till en tacka, vänta på smältugnen, samla tackor till ett smycke, och till sist vänta på att det kommer en order på smycken så att man kan sälja dem och få den där lappen. Det är ju i praktiken flera dagars fixande för en enda lapp, och till en del av djuren behöver man ju 60-70 stycken.

Jag spelar också, är på nivå 34 :)

Tänkte gå med i ett kvarter, är det bukefalos eller bukefalos 2 som gäller?

Håller med om att det tar sjukt lång tid att spara ihop till lappar. Behöver "bara" 23 gula... komer ta evigheter innan jag får dem.

Är sjukt nyfiken på den nya uppgraderingen....

En av mina grannar har redan byggt sin Hay Day Town! Det måste kostat miljarder diamanter. :eek: Tydligen kan man använda samma fula dekorationer till staden som man får i hjulet till gården.

Det finns något som heter "Reputation Levels" i staden men jag vet inte vad det betyder. Dundernyfiken!

Är det någon som har utökat sitt fiskeområde? Det räcker väl med det man har eller?
Just nu är det full koncentration på att utöka bondgården, vilket tar en himlans lång tid...

Smycken säljer jag aldrig, de får man ju lappar att köpa husdjur för! Tar evigheters evighet att få ihop till djuren i vilket fall, tycker jag - antingen ska man fylla en helt båt för en lapp, eller så ska man vänta tills man hittar dynamit, vänta tills man får ihop till en tacka, vänta på smältugnen, samla tackor till ett smycke, och till sist vänta på att det kommer en order på smycken så att man kan sälja dem och få den där lappen. Det är ju i praktiken flera dagars fixande för en enda lapp, och till en del av djuren behöver man ju 60-70 stycken.

Just det har jag inte ens tänkt på. Använder ju inte varubilen så ofta:D

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 136
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 000
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka