Det ska bli kul att höra vad ni tycker efter nästa derby, det såg iaf ut inne i spelet som att ni bestämt er för att testa endast 320p tis-ons. Jag upplever att spelet är som allra snålast med 320 i början av veckan (båtar undantaget) men det kan ju vara att man så gärna vill ha just dom uppdragen,därför saknar man dom mest. Lycka till nästa vecka!

Jag är inte med i derbyt längre eftersom mitt spelande verkligen går i vågor. Men det jag upplevde som det stora problemet var nog bristen på uppdrag när allt ska kastas. Jag hade inga problem att bara ta 320 poängs uppdrag men sitter man och väntar på dem har det plötsligt gått halva tiden utan att man gjort ett enda.

jag läser oxå fast mitt spelande ligger på is. behövs min plats är det bara att kicka så återkommer jag när jag får mer speltid.

Jag läser också! har dock problem med att inte kunna logga in på buke på telefonen och enda gången jag har tillgång till dator är på arbetstid så det finns inte så mycket buke tid då...

En tanke, skulle vi inte försöka lista vad alla har för favorituppdrag? På så sätt kunna rensa hårdare mot slutet när bara ett par spelare har uppdrag kvar.

Jag upplever att förr så "möttes man upp" på Bukefalos efter avslutad derbyvecka och diskuterade vad som varit bra eller mindre bra och kommande strategi,. Det känns som om detta har tapoats bort lite. Problemet med det är att det är lite krångligare att följa allas synpunkter i chatten inne i hayday. Korta meddelanden och begränsad läsbarhet. Vad tycker ni?

Jag upplever att förr så "möttes man upp" på Bukefalos efter avslutad derbyvecka och diskuterade vad som varit bra eller mindre bra och kommande strategi,. Det känns som om detta har tapoats bort lite. Problemet med det är att det är lite krångligare att följa allas synpunkter i chatten inne i hayday. Korta meddelanden och begränsad läsbarhet. Vad tycker ni?
Jättebra ide! En snabbcheck här inne på måndagen efter avslutat derby. Det kan väl alla hinna med?

Måste också säga att jag är jättejätteimponerad av alla det här derbyt! Uppdragen har varit snordåliga och ändå har vi nog det högsta snittet per spelare någonsin! :bow:

Vilken laginsats igår kväll! Så helt fantastiskt kul:banana:

Hur ser det ut har alla som spelar nu koll på den här tråden? Eller är det någon utanför buke som halkat in i kvarteret? :)

jag förstår att flera av er var nöjda med förra veckan!?
Hur kör ni kommande derby? Är det 320p som gäller igen?

En fundering. Vi har nu bara en plats kvar i laget, är det inte lika bra att vi håller det som ett rent Bukefaloslag? Det känns sådär att släppa in random spelare som det har blivit nu på slutet, och sen går det inte att få tag i dem då de inte läser här. Det är väl kanske @Jerseyite som jag bör ställa frågan till?
Jag tar gärna ett extrauppdrag om det behövs, men mitt derbyhumör sjunker som en sten när det är spelare som inte går att nås, och som jag inte vet om man kan underlätta för genom att hjälpa till.

En fundering. Vi har nu bara en plats kvar i laget, är det inte lika bra att vi håller det som ett rent Bukefaloslag? Det känns sådär att släppa in random spelare som det har blivit nu på slutet, och sen går det inte att få tag i dem då de inte läser här. Det är väl kanske @Jerseyite som jag bör ställa frågan till?
Jag tar gärna ett extrauppdrag om det behövs, men mitt derbyhumör sjunker som en sten när det är spelare som inte går att nås, och som jag inte vet om man kan underlätta för genom att hjälpa till.
jag håller med dig.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 357
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 059
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
999
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S