Alltså :turd: Hay Day och det eländiga derbyt. Att det skall vara så svårt för dem att fixa den lilla buggen som slänger in folk när den känner för det.

Ni som har blivit inkastade, försök ta hjälpuppdrag så sparar vi träd och buskar till er. Hjälpuppdrag går ju på en röd sekund.

Alltså :turd: Hay Day och det eländiga derbyt. Att det skall vara så svårt för dem att fixa den lilla buggen som slänger in folk när den känner för det.

Ni som har blivit inkastade, försök ta hjälpuppdrag så sparar vi träd och buskar till er. Hjälpuppdrag går ju på en röd sekund.
+ @Trott
Jag kämpar på och försöker hinna så många uppdrag som möjligt. Är på mitt tredje nu.

Efterlyser Lilla Solkullen! @Lillasolkullen vi ligger trea just nu, men om du hoppar in och tar ett par av dina uppdrag så kan vi klättra högre. Vi har sparat träd etc och det ligger ett hjälpuppdrag på tavlan just nu. Sparar även gruvuppdrag.

Tycker vi kör vidare på att rensa allt under 315 förutom 312 hjälp, jättekul!

Jag samlar 9 st av varje (typ) i byn så jag är redo för 320 uppdrag med: cowboy, mekaniker, stormästare, dam och affärsman i fall ni vill lämna ngt sådant om ni inte också har många av den sorten redan :)

Det vore kul att höra av er som använt hjälpredorna på senare tid. Funkar de bra, isf till vad och hur. Kostnad?
Jag har aldrig anlitat dom...

Det vore kul att höra av er som använt hjälpredorna på senare tid. Funkar de bra, isf till vad och hur. Kostnad?
Jag har aldrig anlitat dom...
dom är inte till hjälp i derbyt, samlar dom ägg till exempel så räknas dom inte i ägg uppdrag. Det är det enda jag vet :p

Hur är det nu närmare slutet av derbyomgången, vilka uppdrag är lika att kasta för att ingen vill ha dem? Har två uppdrag kvar att göra och börjar tycka att en del uppdrag bara tar plats i min väntan på de uppdrag jag vill ha. :angel:

Hur är det nu närmare slutet av derbyomgången, vilka uppdrag är lika att kasta för att ingen vill ha dem? Har två uppdrag kvar att göra och börjar tycka att en del uppdrag bara tar plats i min väntan på de uppdrag jag vill ha. :angel:
De superlångsamma odlingsuppdragen som t.ex jordgubbar är det ju bara att slänga direkt. 320p vete kan man ju dock fixa på ungefär en kvart så de kan ju sparas en stund. Hjälp, lastbilar, och tåg kan man ju alltid ta hand om ganska snabbt, men båtarna tar tid om man inte använder diamanter för att dra fram nästa båt, så de brukar vi inte spara om folk inte ber om en.
@Nizhoni, om du är nästan ensam om att fortfarande ha uppdrag kvar, är det ju egentligen bara att slänga som det passar dig - så länge som vi inte behöver ta extrauppdrag för att behålla förstaplatsen.

Påminnelse (och välkommen till vår nya medlem): vi slänger allt under 315p förutom hjälpuppdrag på 312p. Det innebär en lägsta slutsumma på 2808, inte 2700.

Tycker vi kan köra en drive och försöka bygga ut dem minsta gårdarna helt. Det kommer så mycket klubbor och grejs ur åkern att det borde vi kunna fixa på nolltid.

Påminnelse (och välkommen till vår nya medlem): vi slänger allt under 315p förutom hjälpuppdrag på 312p. Det innebär en lägsta slutsumma på 2808, inte 2700.

Tycker vi kan köra en drive och försöka bygga ut dem minsta gårdarna helt. Det kommer så mycket klubbor och grejs ur åkern att det borde vi kunna fixa på nolltid.
Jag håller med Miranda om att gruva på 312 (311?) också kan sparas, det är väldigt få gruvuppdrag på högre poäng, men gruvuppdragen är verkligen bra för hjärtat när det börjar knipa. Har man bara material, är det få uppdrag som kan hjälpa en enklare/snabbare över tröskeln. Men - jag håller helt med om att en uppstramning behövs. (Säger en som just fått ett 250p Bacon, utan att be om det = 10 diamanter minus)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 025
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
987
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka