Saras skitfina farmMesklover, vem är du i hay day?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saras skitfina farmMesklover, vem är du i hay day?
Jag har spelat med henne förr, hon var bra.Släppte in en ny medlem, någon här som känner igen namnet? Iiwa & Tuwa.
Två varningar sa vi.Har någon sett till @Michaelsdotter på sistone? Derbyt står fortfarande på noll och jag såg inte henne hela förra derbyt heller. Man blir ju orolig.
Vad har kvarteret sagt om derbyvarningar? Två eller tre?
Såg nu att ni taggat mig här!Har någon sett till @Michaelsdotter på sistone? Derbyt står fortfarande på noll och jag såg inte henne hela förra derbyt heller. Man blir ju orolig.
Vad har kvarteret sagt om derbyvarningar? Två eller tre?
Såg nu att ni taggat mig här!
Av någon anledning så har hay day hamnat lite i skymundan hos mig senaste veckorna (man får en väldigt massa gjort när man inte sitter med telefonen) så jag klickar ur mig nu så jag inte tar massa plats, totalt glömt bort hay day, sorry!
Har funderat lite. Tycker derbyt är jätte roligt fram till fredag kväll. Då inser jag att alla tar inte derbyt på samma nivå. Söndagar brukar jag vara irriterad på derbyt av samma anledning. Så kommer troligen klicka mig ur derbyt framöver.
@landet och @Jerseyite Känns som vi får skapa ett nytt kvarter med oss som VERKLIGEN vill spela som vi ändå bestämt... Känner som båda er, irriterad när det är så många kvar som inte tagit sina uppdrag, och att det är samma personer hela tiden typ som inte gör det... Visst, vill man inte satsa som vi vill kan jag förstå, men då kan man väl ändå respektera oss andra som vill det, och hitta ett kvarter som är mer i sin egen klass.
Det är bara derbyt som gör spelet roligt känner jag. Men det är inte kul när vi missar en pallplats för att det saknas typ 2500 poäng...