Jag håller med att fler kan få resa, ju fler som rensar ju bättre uppdrag får vi. Tycker denna veckan har det fungerat bättre när vi har rensat allt under 300. Bara jag som varit mesig och lämnat ibland men då har andra varit tuffare. En varning sen åker man ut! Och denna vecka anser jag att vi ska dela ut två st en till mikaelsdotter och en till bergh.

@Jerseyite ska vi lägga till Rancho som nestor också då? Ta bort Saras som nestor eftersom hon inte är så aktiv i debyt (inte tar så många höga poäng)? Så har vi kvar antal nestorer men får någon som är mer aktiv :)

Ni kan ta bort mig som nestor, kämpar på för att hinna göra mina uppdrag men veckor som denna (kaosvecka på jobbet) hann jag inte klart :( får dåligt samvete när jag ser att de allra flesta lyckats med sina uppdrag, men denna vecka kommer nog bli bättre.

Om jag får vara lite jobbig, så paxar jag gärna hjälpuppdrag och gruvuppdrag. Det är dom ultimata uppdragen för mig för att hinna få alla mina uppdrag gjorda.
Förstår att jag inte är den enda som tycker så men om det är andra som ratar dom uppdragen så vet ni vem som gärna tar dom ;)

Ska shapea upp denna vecka och kämpa ännu mer för att klara mina uppdrag denna vecka, jag brukar alltid hinna med dom men nu var det svårt (missade ett tillverkningsuppdrag med fem minuter t ex, surt som fan, och hjälpuppdragen var inte lätta denna vecka....)

Framförallt tycker jag att vi ska försöka hjälpa varandra så mycket som möjligt. Det hjälps massor redan, men jag tycker ändå att man kan trycka lite extra på det. Till exempel blir ju ett varubilsuppdrag snabbt klart om flera kan hjälpa till. Framförallt när man är klar med sina 9 uppdrag så kan man hjälpa andra istället. :)

Men om vi (eller snarare Pony @Jerseyite ) lägger till @Rancho (rancho grande), @Toffeln (stenkulla) och @Mirtai (vad tusan heter du i spelet? :o *minne som guldfisk* ) som nestor, och tar bort Mesklover som nestor? Då borde vi få fram bättre uppdrag?

Ska vi prova med två varningar först?
Berghs och Michaelsdotter får varsin varning den här veckan. (?)

Rensar allt under 300 HELA veckan? Men som tidigare, inga båtar efter onsdag?
(skärpning på mig där, jag var dålig att ta bort dom under den här veckan)

/Sleepy Hollow

Ni kan ta bort mig som nestor, kämpar på för att hinna göra mina uppdrag men veckor som denna (kaosvecka på jobbet) hann jag inte klart :( får dåligt samvete när jag ser att de allra flesta lyckats med sina uppdrag, men denna vecka kommer nog bli bättre.

Om jag får vara lite jobbig, så paxar jag gärna hjälpuppdrag och gruvuppdrag. Det är dom ultimata uppdragen för mig för att hinna få alla mina uppdrag gjorda.
Förstår att jag inte är den enda som tycker så men om det är andra som ratar dom uppdragen så vet ni vem som gärna tar dom ;)

Ska shapea upp denna vecka och kämpa ännu mer för att klara mina uppdrag denna vecka, jag brukar alltid hinna med dom men nu var det svårt (missade ett tillverkningsuppdrag med fem minuter t ex, surt som fan, och hjälpuppdragen var inte lätta denna vecka....)
Du får ta nya tag den här veckan! Jag tar gärna samma uppdrag som du, men vi hinner nog med att få båda två :p

Den här veckan kommer jag kunna spela mer aktivt på dagarna, inget jobb som hindrar mellan 9-19 (förutom vid lunch) så då kommer även rensningen att bli bättre.

När det gäller vilka uppdrag som ska rensas i slutet av veckan så kan man väl också kommunicera lite. De som fortfarande har uppdrag kvar kan ju skriva vad för uppdrag de kan ta, så kan alla som rensar utgå från det. Onödigt att ha kvar t.ex. skördeuppdrag om ingen vill ha dom.

När det gäller vilka uppdrag som ska rensas i slutet av veckan så kan man väl också kommunicera lite. De som fortfarande har uppdrag kvar kan ju skriva vad för uppdrag de kan ta, så kan alla som rensar utgå från det. Onödigt att ha kvar t.ex. skördeuppdrag om ingen vill ha dom.
Bra idé!

Ja, och tex bybesökaruppdrag låg det flera kvar igår och de är ju nästan omöjliga att hinna med på så kort tid

Jag tycker oxå att byn är ett snabbuppdrag, har alltid full verksamhet där. Alla kommer alltid ha sin syn och det är ju toppen, annars skulle ju alla vara vilja ha samma uppdrag )) kommer möjligen att sakna byn på 294 poäng, men det är väl bara att vi har ett direktiv som vi håller oss efter !

Jag tycker oxå att byn är ett snabbuppdrag, har alltid full verksamhet där. Alla kommer alltid ha sin syn och det är ju toppen, annars skulle ju alla vara vilja ha samma uppdrag )) kommer möjligen att sakna byn på 294 poäng, men det är väl bara att vi har ett direktiv som vi håller oss efter !
Fast du kan ju ta uppdrag på 294 poäng också, bara de andra är högre och totalen blir 2700 :)

Och ja, det är det jag menar, att alla har ju sin syn på vad som är bra uppdrag, så därför är det lika bra att man i slutet av veckan kollar med de som fortfarande letar uppdrag. Så kan man effektivisera ytterligare. När vi är runt 20 pers samtidigt är det ju svårare att prata ihop sig däremot.

Jag håller med dig om att man får ta eget ansvar för att snittpoäng är plus 300. Men sen trodde jag att man ändå föreslog att rensa allt under 300?!?

Håller helt med att man gärna får skrika HÖGT om man vill ha ett speciellt uppdrag. Jag tog t.ex en 320p båt på fredagen den här gången för jag visste att lördag och söndag skulle bli lugna dagar.

Bybesökarna är snabbuppdrag för mig också. De brukar stå och vänta tills ett uppdrag dyker upp.

Har ordnat med nestorerna som ni bad om men gud nåde er om ni rensar så flitigt att folk inte hinner med. :mad::devil:;)

Senast ändrad:
...men gud nåde er om ni rensar så flitigt att folk inte hinner med. :mad::devil:;)
Hänger inte riktigt med? Vad menar du? Så att folk inte hinner ta de uppdrag de vill som är under 300, eller missförstår jag dig? :) Eller tänker du att vi kommer börja rensa 300+-poängsuppdrag bara för att vi själva inte gillar dom?

Har vi kommit överens om vad "reglerna" för rensning är då? Rensa allt under 300 poäng hela veckan och ta bort alla båtuppdrag efter onsdag?

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 270
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
989
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025