Har någon sett till @Michaelsdotter på sistone? Derbyt står fortfarande på noll och jag såg inte henne hela förra derbyt heller. Man blir ju orolig.

Vad har kvarteret sagt om derbyvarningar? Två eller tre?

Gillar verkligen denna veckan, var lätt att hitta bra uppdrag. Rensades hela tiden, upplever att alla rensat efter gällande regler. Är ju några timmar kvar och gissar att 19 av 22 kommer klara sina 9 uppdrag. vilket är super bra. Alla som klarat sina 9 uppdrag i skrivande stund har ett snitt högre än 303 poäng. Super bra verkligen.

Ja, det fanns ju ingenting alls att rensa där i början! Rancho hade stenkoll :D Men jag tror verkligen att det här är vägen att gå för att derbyt ska bli roligare igen.
Hur går det för er som har uppdrag kvar? Berghs, The_Connemara, Gustafs gård, Liwa&Tuwa (är det ett L eller i förresten??) och Michaelsdotter. Nån som vill ha hjälp?

Har någon sett till @Michaelsdotter på sistone? Derbyt står fortfarande på noll och jag såg inte henne hela förra derbyt heller. Man blir ju orolig.

Vad har kvarteret sagt om derbyvarningar? Två eller tre?
Såg nu att ni taggat mig här!
Av någon anledning så har hay day hamnat lite i skymundan hos mig senaste veckorna (man får en väldigt massa gjort när man inte sitter med telefonen :o:p) så jag klickar ur mig nu så jag inte tar massa plats, totalt glömt bort hay day, sorry!

10 min kvar 56750 snittet blev 286,6 per person
18st klarat 9 uppdrag, där lägsta blev 2729 poäng vilket är 303 i snitt
berhgs 8/9 2479
Gustafs 6/9 1834
Liwa och Tuwa 8/9 1524

tar man bort de tre sämsta gustafs, liwa och mickaelsdotter så blir snittet 312 poäng per uppdrag.

super bra jobbat!

Har funderat lite. Tycker derbyt är jätte roligt fram till fredag kväll. Då inser jag att alla tar inte derbyt på samma nivå. Söndagar brukar jag vara irriterad på derbyt av samma anledning. Så kommer troligen klicka mig ur derbyt framöver.

Har funderat lite. Tycker derbyt är jätte roligt fram till fredag kväll. Då inser jag att alla tar inte derbyt på samma nivå. Söndagar brukar jag vara irriterad på derbyt av samma anledning. Så kommer troligen klicka mig ur derbyt framöver.

Jag har haft precis samma upplevelser. Dock insåg jag nyligen att alla inte lever som jag. :o Jag kan titta in på Hay Day nästan när som helst förutom när jag undervisar men det kan ju inte de flesta. Så när jag på fredag rynkar pannan lite för att inte varenda derbydeltagare har åtta uppdrag utförda av nio möjliga är det ju jag som är larvig för det är ju jag som inte har ett vanligt jobb, och därför inte spelar mest under helgerna utan under veckodagarna.

@landet och @Jerseyite Känns som vi får skapa ett nytt kvarter med oss som VERKLIGEN vill spela som vi ändå bestämt... Känner som båda er, irriterad när det är så många kvar som inte tagit sina uppdrag, och att det är samma personer hela tiden typ som inte gör det... Visst, vill man inte satsa som vi vill kan jag förstå, men då kan man väl ändå respektera oss andra som vill det, och hitta ett kvarter som är mer i sin egen klass.
Det är bara derbyt som gör spelet roligt känner jag. Men det är inte kul när vi missar en pallplats för att det saknas typ 2500 poäng...

@landet och @Jerseyite Känns som vi får skapa ett nytt kvarter med oss som VERKLIGEN vill spela som vi ändå bestämt... Känner som båda er, irriterad när det är så många kvar som inte tagit sina uppdrag, och att det är samma personer hela tiden typ som inte gör det... Visst, vill man inte satsa som vi vill kan jag förstå, men då kan man väl ändå respektera oss andra som vill det, och hitta ett kvarter som är mer i sin egen klass.
Det är bara derbyt som gör spelet roligt känner jag. Men det är inte kul när vi missar en pallplats för att det saknas typ 2500 poäng...

Fast då kommer vi till slut att ha typ tre medlemmar. Bättre tycker jag det vore om de som inte riktigt hinner ta derbyt på allvar klickar ur sig från derbyt. En del av oss har ju tagit derbypauser då och då och det har ju gått bra; Sallys tog en, likaså connemaran. Lite självinsikt tycker jag att man få ha - om man ständigt bara fixar fem uppdrag kan det ju vara läge att gå ur derbyt tills man har semester.

Är det något särskilt du tänker på @landet eller är det generellt? Och @Trott har du stenkoll på vilka spelare det rör sig om?

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 312
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 047
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Minska antalet fästingar på katt
  • Smitare - hur gör ni?