Har funderat lite. Tycker derbyt är jätte roligt fram till fredag kväll. Då inser jag att alla tar inte derbyt på samma nivå. Söndagar brukar jag vara irriterad på derbyt av samma anledning. Så kommer troligen klicka mig ur derbyt framöver.
Det här är ju det värsta av allt - att de som är taggade på derbyt ska tröttna och lämna. Nä, hårdhandskar nu. Det ÄR ett derbykvarter och antingen är man med i derbyt och satsar, eller så klickar man ur sig ur derbyt. Svårare än så är det inte!!

Nu kan jag visserligen erkänna att jag haft en katastrofal vecka själv, och misslyckades till och med med ett uppdrag. Men jag såg ju ändå till att hamna över 2700 poäng! Tänk om alla kunde göra det!

Håller med @Toffeln... Vi har alltid vart derby kvarter, vi har försökt ge alla chansen att säga vad dom tycker om strategier och upplägg, och alla verkade fatta de nya reglerna. Men ändå så går det inte! Kan eller vill man inte spela så man hinner ta alla uppdrag/över 2700 poäng då måste man klicka ur sig...

Håller med @Toffeln... Vi har alltid vart derby kvarter, vi har försökt ge alla chansen att säga vad dom tycker om strategier och upplägg, och alla verkade fatta de nya reglerna. Men ändå så går det inte! Kan eller vill man inte spela så man hinner ta alla uppdrag/över 2700 poäng då måste man klicka ur sig...
Misstänker att folk kanske inte är in här och läser? Liwa&Tuwa till exempel, har hon varit in och läst reglerna?

Jag vet inte om jag ska känna mig träffad eller inte. Jag tar inte alls derbyt på lika stort allvar som en del av er verkar göra och ibland tycker jag att det är svårt att hinna, vissa uppdrag kan jag inte ta eftersom det är omöjliga att hinna om man inte kan spela på 9 timmar. MEN nu har vi bestämt att alla tar 9 uppdrag över 300 poäng, då får man ju göra det eller inte vara med i derbyt. Sen kan ju saker hända, som gör att man misslyckas med ett uppdrag eller inte har möjlighet att fullfölja derbyt men det är inte samma sak som att göra halvdant ifrån sig vecka efter vecka.

Hur ser ni förresten hur många uppdrag andra spelare gjort?

Det är ju precis så, @Viva - vi har ju kollektivt bestämt att är man med i derbyt så tar man uppdrag över 300p. Man måste ju absolut inte vara med i derbyt om man inte kan eller hinner. Men är man med så är man med, och man vet ju bäst själv vad man klarar av och inte.

Gå in på chatten och tryck på fliken uppe till höger, den med hästskon på. Där ser du hur många uppdrag personerna gjort klart och hur många poäng de tagit.

Äntligen! Jag har aldrig fattat hur ni haft sådan koll och aldrig själv ens vetat hur många poäng jag tagit :rofl: Nu slipper man plussa ihop de poängen som syns i vanliga fönstret alltså!

Jag fuskade o tog ett uppdrag på 298 igår för att slippa spela idag. Ser fult ut :o

Äntligen! Jag har aldrig fattat hur ni haft sådan koll och aldrig själv ens vetat hur många poäng jag tagit :rofl: Nu slipper man plussa ihop de poängen som syns i vanliga fönstret alltså!

Jag fuskade o tog ett uppdrag på 298 igår för att slippa spela idag. Ser fult ut :o

Fanken också där gick den illusionen i kras. :rofl:

Alltså, om man kikar på ställningen så är nästan alla färdiga, och nästan alla håller 300p i snitt. De som inte har uppnått eller kommer uppnå 300p i snitt är dels vår nya medlem som kanske inte har helkoll på reglerna, dels Berghs som hade en familjeangelägenhet förra veckan och det är ju inte alls säkert att den har löst sig.

Senast ändrad:
Med tanke på att Berghs har varit online har h*n haft chansen att klicka sig ur derbyt känner jag dock? Liwa&Tuwa borde läsa våra regler. Samma sak för Gustafs gård, han (hon?) har gjort alla uppdrag men valt för lätta uppdrag.

Alltså, om man kikar på ställningen så är nästan alla färdiga, och nästan alla håller 300p i snitt. De som inte har uppnått eller kommer uppnå 300p i snitt är dels vår nya medlem, dels Berghs som hade en familjeangelägenhet förra veckan och det är ju inte alls säkert att den har löst sig.
Den nya fick reglerna skrivna till sig direkt efter hon frågade vilket upplägg vi hade (jag skrev det själv), hon har väl dessutom hamnat under 2700 i två veckor nu? Och Berghs kunde ju faktiskt klickat ut sig ur derbyt den här veckan med tanke på ny familjemedlem (som jag förstod det)...

Fast Gustafs gård når nästan 300p - 298.333p. Men ja, det är för lätta uppdrag, även om det är på håret.

Berghs var är du? Gustafs Gård? Liwa&Tuwa? Vi menar verkligen inte att prata bakom ryggen på er men om ni har det kämpigt med tid just nu, var snälla och klicka bort derbyt.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 268
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
989
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka