Åh, hej på er, här är jag :) (Himla alltså;))
Ledsen att jag har varit extremt passiv på Hayday en lång tid nu. Jag tröttnade lite grann, och sen var det mycket annat också. Nu ska jag försöka bli aktiv igen, så jag ska söka medlemskap i kvarteret igen.
Konstigt det där med derbyt, för jag har avbockat mig från derbyt, och hos mig har det stått att jag inte är med :o. Ni gjorde helt rätt som kickade ut mig.:heart:heart

Åh, hej på er, här är jag :) (Himla alltså;))
Ledsen att jag har varit extremt passiv på Hayday en lång tid nu. Jag tröttnade lite grann, och sen var det mycket annat också. Nu ska jag försöka bli aktiv igen, så jag ska söka medlemskap i kvarteret igen.
Konstigt det där med derbyt, för jag har avbockat mig från derbyt, och hos mig har det stått att jag inte är med :o. Ni gjorde helt rätt som kickade ut mig.:heart:heart
Ingen fara, skönt att höra att inget har hänt! Du är så välkommen så!

Då ber jag nestorerna att hålla ett öga öppet efter Himlas ansökan! Jag sitter i fortbildningsmöten hela dagen och kan inte hålla koll.

Skall vi förresten ta en drive och försöka uppgradera en del av kvarterets mindre gårdar? Vem har långsammast och minst gård/tåg? Att uppgradera tåget till snabbare och större gör ju massiv skillnad gällande byuppdrag, till exempel.

Välkommen tillbaka @Anna37 !

Då ber jag nestorerna att hålla ett öga öppet efter Himlas ansökan! Jag sitter i fortbildningsmöten hela dagen och kan inte hålla koll.

Skall vi förresten ta en drive och försöka uppgradera en del av kvarterets mindre gårdar? Vem har långsammast och minst gård/tåg? Att uppgradera tåget till snabbare och större gör ju massiv skillnad gällande byuppdrag, till exempel.

Välkommen tillbaka @Anna37 !

Är gärna med på det! Samlar själv lite halvhjärtat till byn o ladan som vanligt men bättre o få alla på bra köl.

Jag har sedan länge slutat samla på bysaker. Har max i hjärtan, tid, plats pengarna skiter jag i . Så ni som behöver saker till byn eller bygga ut land. Kolla med mig när ni ser att jag är inne. Så lägger jag ut vad jag har.

Jag har sedan länge slutat samla på bysaker. Har max i hjärtan, tid, plats pengarna skiter jag i . Så ni som behöver saker till byn eller bygga ut land. Kolla med mig när ni ser att jag är inne. Så lägger jag ut vad jag har.
Tid kan du ju få ner mycket på om du vill ta byuppdrag, det går ju mycket fortare att ha max i tid på ex mataffären :)

Tid kan du ju få ner mycket på om du vill ta byuppdrag, det går ju mycket fortare att ha max i tid på ex mataffären :)

Menade att jag har max i antal platser. Tid, och poäng i alla byggnader. Men pengarna har jag ej på max för att samla till det tar för mycket plats i ladan. Där av jag säljer det jag får av mina bybor

Menade att jag har max i antal platser. Tid, och poäng i alla byggnader. Men pengarna har jag ej på max för att samla till det tar för mycket plats i ladan. Där av jag säljer det jag får av mina bybor
Aha då häger jag med :rofl: Trodde du menade att du bara har max i hjärtan och inget på tid :rofl:

Har släppt in en ny, Miranda.
Miranda, vi kör på följande regler:
Derby, man ska ha ett snitt på minst 300 poäng per uppdrag. Det betyder att varje vecka ska man få ihop minst 2700 poäng. Vi rensar alla uppdrag under 310, detta för att få fram så höga som möjligt.

Övrigt, vi försöker hjälpa varandra så gott vi kan, säger till när vi lägger ut byggmaterial i vb mm. Läggs det ut material och det tydligt framkommer i chatten att det är till någon speciell köper man inte dessa saker.

Håller god ton i chatten.

Hej!:banana:
Vad roligt att jag kunde vara med! Kommer alltid göra mitt bästa och känner ändå ingen mening att ta uppdrag under 300 poäng för alla har ändå samma svårighetsgrad.. Tänkte hoppa ur derbyt första veckan för att verkligen förstå hur ni spelar sen andra veckan är jag igång!:up::D

@Jerseyite vad krävs för att bli nestor?
Ser att flera klickat ur sig ur derbyt inför den här veckan. fast i och för sig är ni kanske ganska många som det är...

(/mkarolinae)

Jag har tentavecka och jobbar mycket så jag ligger lågt just nu. Får se om jag kommer igen nästa vecka! /Sviskonsvängen

Det "krävs" ingenting egentligen @Karolajna förutom att man spelar mycket och ligger på en hög nivå. Vi vill inte ha för många nestorer för det brukar resultera i krig om rensning och uppdrag. Tycker det funkar fint i vårt kvarter.

Om man som nestor inte vill spela lika mycket får man så klart säga till och ge sin "nestormantel" till någon annan som spelar stup i kvarten.

Jag kommer att klicka bort derbyt nästa vecka och sex veckor framåt eftersom jag kommer att ligga i fält (=dåligt internet). Tittar in så mycket jag kan och hjälper dem som behöver hjälp så klart.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 025
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
987
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka