Vi behåller vissa uppdrag under 310 , som tex hjälp by och lastbilFörvirring från min sida ang rensningen. Jag trodde vi rensade allt under 310 och bara behöll 1 båt tom onsdag, inga båtar alls torsdag o framåt.
Vad har jag missuppfattat?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi behåller vissa uppdrag under 310 , som tex hjälp by och lastbilFörvirring från min sida ang rensningen. Jag trodde vi rensade allt under 310 och bara behöll 1 båt tom onsdag, inga båtar alls torsdag o framåt.
Vad har jag missuppfattat?
![]()
@Jerseyite vi behöver dig i spelet. Hazel ska inte vara med men nu har ännu en vecka gått där hon är med i derbyt med 0 poäng. Går det att lämna över stafettpinnen som ledare? Det blir så svårt när du har såna här perioder utan internet![]()
Det är nog bra om vi har det, speciellt nu när @Jerseyite inte har varit inne på länge. Vet att hon är ute i fält och det är därför men lite störande att vi missar 2700 poäng i flera veckor när Hazel ligger kvar..det går att lägga till medledare, dessa kan göra fler nestorer vet ej om de kan kasta ut folk eller ej.
föreslog att vi skulle ha en medledare för ett tag sedan, men detta avslogs.
Det är nog bra om vi har det, speciellt nu när @Jerseyite inte har varit inne på länge. Vet att hon är ute i fält och det är därför men lite störande att vi missar 2700 poäng i flera veckor när Hazel ligger kvar..
Jo det kan hon, men Pony är ute i fält och har inget internet, och har inte varit ute på typ 3 veckor nu tror jag... Det är det som ställer till det, att hon inte är tillgänglig just nu...Kan inte pony kasta ut den som inte håller sig till hennes regelverk?
Har du möjlighet att kasta ut hazel också eller du har inte nog med internet?Hej alla! Är i fält med uselt internet.Uppgraderade @landet till co-leader - hoppas det hjälper!
Nu ska @landet kunna göra det, så vi hojtar på henneHar du möjlighet att kasta ut hazel också eller du har inte nog med internet?
vad braNu ska @landet kunna göra det, så vi hojtar på henne![]()
Ser samma som jag brukar se, men det har skett en uppdatering, för nu finns texten "affärsnovis" under chatinläggenVad händer i Hay day? Jag kan inte se varken derbyt eller chatten. Är det någon mer som har så?
Då hamnade jag säkert precis innan eller efter uppdateringen, det saknades en massa saker, som jag dock kan se nu igenSer samma som jag brukar se, men det har skett en uppdatering, för nu finns texten "affärsnovis" under chatinläggen
Jag har nästan precis börjat spela! Hur vet man vilka kvarter som är bra? Nuvarande är inte alls speciellt aktiva i derbyn vilket känns lite tråkigt![]()