Förvirring från min sida ang rensningen. Jag trodde vi rensade allt under 310 och bara behöll 1 båt tom onsdag, inga båtar alls torsdag o framåt.

Vad har jag missuppfattat?

:)
Vi behåller vissa uppdrag under 310 , som tex hjälp by och lastbil :) Har också sett att båtar har legat kvar från torsdag å framåt, så har tagit bort dom när jag sett dom. Vi har nog tyvärr haft dåligt med nestorer inne under senaste veckan, och även denna tror jag, så rensningen blir lite därefter.

@Jerseyite vi behöver dig i spelet. Hazel ska inte vara med men nu har ännu en vecka gått där hon är med i derbyt med 0 poäng. Går det att lämna över stafettpinnen som ledare? Det blir så svårt när du har såna här perioder utan internet :)

@Jerseyite vi behöver dig i spelet. Hazel ska inte vara med men nu har ännu en vecka gått där hon är med i derbyt med 0 poäng. Går det att lämna över stafettpinnen som ledare? Det blir så svårt när du har såna här perioder utan internet :)

det går att lägga till medledare, dessa kan göra fler nestorer vet ej om de kan kasta ut folk eller ej.
föreslog att vi skulle ha en medledare för ett tag sedan, men detta avslogs.

det går att lägga till medledare, dessa kan göra fler nestorer vet ej om de kan kasta ut folk eller ej.
föreslog att vi skulle ha en medledare för ett tag sedan, men detta avslogs.
Det är nog bra om vi har det, speciellt nu när @Jerseyite inte har varit inne på länge. Vet att hon är ute i fält och det är därför men lite störande att vi missar 2700 poäng i flera veckor när Hazel ligger kvar..

Det är nog bra om vi har det, speciellt nu när @Jerseyite inte har varit inne på länge. Vet att hon är ute i fält och det är därför men lite störande att vi missar 2700 poäng i flera veckor när Hazel ligger kvar..

håller med, men tror det är mest för att hon är rädd att vi ska kasta ut folk. Vilket hon inte gillar samt godkänna för många nestorer. men håller med dig att vi bore ha en backuppplan.

Kan inte pony kasta ut den som inte håller sig till hennes regelverk?
Jo det kan hon, men Pony är ute i fält och har inget internet, och har inte varit ute på typ 3 veckor nu tror jag... Det är det som ställer till det, att hon inte är tillgänglig just nu...

@Hazel Vi skulle bli jätteglada om du kan lyckas ta dig in i spelet och klicka ur derbyt! Det är kämpigt för oss att möta lag med 1 mer spelare än vi...

Jag är ledsen att jag inte lyckats nå vårt derbymål den här veckan! Har varit sjuk och helt utslagen så har mest sovit hela dagarna och inte hunnit spela så mycket som planerat.

Jag har nästan precis börjat spela! Hur vet man vilka kvarter som är bra? Nuvarande är inte alls speciellt aktiva i derbyn vilket känns lite tråkigt :(

Jag har nästan precis börjat spela! Hur vet man vilka kvarter som är bra? Nuvarande är inte alls speciellt aktiva i derbyn vilket känns lite tråkigt :(

Det är bara att kika i Supercells forum! Annars är du välkommen till Bukefalos Supreme. Just nu har vi ett lågt derbydeltagande (sommar-semester-OS gör ju sitt :)) men satsar på derbyt och hamnar ofta topp tre i vår liga (den högsta).

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 024
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
985
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31