Jag klickar också ur mig.
För mig blir det för tufft med 2875.
De sista 2 veckorna har uppdragstavlan varit tom eller innehåller 1 båtuppdrag fram till helgen. Jag är inne några gånger per dag o en längre stund på kvällen och var i princip utan uppdrag fram till helgen.

Jag klickar också ur mig.
För mig blir det för tufft med 2875.
De sista 2 veckorna har uppdragstavlan varit tom eller innehåller 1 båtuppdrag fram till helgen. Jag är inne några gånger per dag o en längre stund på kvällen och var i princip utan uppdrag fram till helgen.
Jag upplevde samma sak på sistone men framför allt förra derbyt. Tror jag var på uppdrag tre fredag kväll, och tavlan ekade tom. Jag brukar vara helt klar på fredagar! Det känns verkligen som att Supercell har någonslags strategi för att öka diamantanvändandet i derbyt. Så här många veckor med dåliga uppdrag hade vi inte i höstas, t.ex.

okej.
2870 på prov den här veckan.
Slänga ull och getmjölk.

? Men behålla ETT jordgubbar/tomat på 320 om det kommer upp, slänga ett om det är 2 på tavlan samtidigt?
? När är sista dag för båtarna? Fredag kväll?

Jag upplevde samma sak på sistone men framför allt förra derbyt. Tror jag var på uppdrag tre fredag kväll, och tavlan ekade tom. Jag brukar vara helt klar på fredagar! Det känns verkligen som att Supercell har någonslags strategi för att öka diamantanvändandet i derbyt. Så här många veckor med dåliga uppdrag hade vi inte i höstas, t.ex.
Ja det är hopplöst så dåligt det har blivit. Precis som att dom märker av att man spelar mer strategi och försöker sabba för oss.. :meh:

Derby denna vecka:
2870p per spelare på prov.
Släng allt under 320p tis-tors.
Släng alla ull och getmjölk.
Inga båtar efter fredag kväll.
Spara ett tomat/jordgubb 320p på tavlan, men inte fler.

Som vanligt: SPARA ERA TRÄD OCH BUSKAR till kvarterets hjälpuppdrag.

Om man vill ha en 320p båt och det är lördag, säg till i chatten ett flertal gånger (inte bara en gång) tills båten dyker upp.

NB: går det åt pipsvängen så utvärderar vi och ser vad vi kan justrera. Om det går käpprätt åt det varma stället där djävulen bor, ta inga extrauppdrag för att försöka hinna ikapp topplagen (om vi inte gemensamt beslutar oss för att ta extrauppdrag). Det här derbyt kör vi helt enkelt som ett prov. Alla glada och redo? :banana:

Derby denna vecka:
2870p per spelare på prov.
Släng allt under 320p tis-tors.
Släng alla ull och getmjölk.
Inga båtar efter fredag kväll.
Spara ett tomat/jordgubb 320p på tavlan, men inte fler.

Som vanligt: SPARA ERA TRÄD OCH BUSKAR till kvarterets hjälpuppdrag.

Om man vill ha en 320p båt och det är lördag, säg till i chatten ett flertal gånger (inte bara en gång) tills båten dyker upp.

NB: går det åt pipsvängen så utvärderar vi och ser vad vi kan justrera. Om det går käpprätt åt det varma stället där djävulen bor, ta inga extrauppdrag för att försöka hinna ikapp topplagen (om vi inte gemensamt beslutar oss för att ta extrauppdrag). Det här derbyt kör vi helt enkelt som ett prov. Alla glada och redo? :banana:
Åååh, även gruva 318? Jag får allvarlig knappångest om jag måste slänga en sån :crazy:

Hallå kvarteret! Har någon upplevt att det gått troll i derbyt? Jag slängde nyss ett par uppdrag i vanlig ordning. Efter en stund kom ett av dem uppdragen upp som att jag tagit det! :eek: Aldrig i livet att jag skulle ta detta uppdrag med så pass lite tid kvar. Jag är helt säker att jag slängde det.

Har någon annan upplevt detta den här veckan?

Hallå kvarteret! Har någon upplevt att det gått troll i derbyt? Jag slängde nyss ett par uppdrag i vanlig ordning. Efter en stund kom ett av dem uppdragen upp som att jag tagit det! :eek: Aldrig i livet att jag skulle ta detta uppdrag med så pass lite tid kvar. Jag är helt säker att jag slängde det.

Har någon annan upplevt detta den här veckan?

Jag fick så förra veckan, helt säker på att jag kastade ett uppdrag men så ploppade det upp som mitt uppdrag.

Den här veckan tryckte jag dock fel helt på egen hand :arghh:

Är inte så sugen på att vara med nästa vecka... Derbyt har inte varit snällt med uppdragen och nu när vi är flera som sitter med ett uppdrag kvar att göra så går somliga och tar fina extrauppdrag innan vi får chansen att få fulla poäng. :meh:

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 357
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 059
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
999
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka