Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag upplevde samma sak på sistone men framför allt förra derbyt. Tror jag var på uppdrag tre fredag kväll, och tavlan ekade tom. Jag brukar vara helt klar på fredagar! Det känns verkligen som att Supercell har någonslags strategi för att öka diamantanvändandet i derbyt. Så här många veckor med dåliga uppdrag hade vi inte i höstas, t.ex.Jag klickar också ur mig.
För mig blir det för tufft med 2875.
De sista 2 veckorna har uppdragstavlan varit tom eller innehåller 1 båtuppdrag fram till helgen. Jag är inne några gånger per dag o en längre stund på kvällen och var i princip utan uppdrag fram till helgen.
Ja det är hopplöst så dåligt det har blivit. Precis som att dom märker av att man spelar mer strategi och försöker sabba för oss..Jag upplevde samma sak på sistone men framför allt förra derbyt. Tror jag var på uppdrag tre fredag kväll, och tavlan ekade tom. Jag brukar vara helt klar på fredagar! Det känns verkligen som att Supercell har någonslags strategi för att öka diamantanvändandet i derbyt. Så här många veckor med dåliga uppdrag hade vi inte i höstas, t.ex.
Ja det är hopplöst så dåligt det har blivit. Precis som att dom märker av att man spelar mer strategi och försöker sabba för oss..![]()
Åååh, även gruva 318? Jag får allvarlig knappångest om jag måste slänga en sånDerby denna vecka:
2870p per spelare på prov.
Släng allt under 320p tis-tors.
Släng alla ull och getmjölk.
Inga båtar efter fredag kväll.
Spara ett tomat/jordgubb 320p på tavlan, men inte fler.
Som vanligt: SPARA ERA TRÄD OCH BUSKAR till kvarterets hjälpuppdrag.
Om man vill ha en 320p båt och det är lördag, säg till i chatten ett flertal gånger (inte bara en gång) tills båten dyker upp.
NB: går det åt pipsvängen så utvärderar vi och ser vad vi kan justrera. Om det går käpprätt åt det varma stället där djävulen bor, ta inga extrauppdrag för att försöka hinna ikapp topplagen (om vi inte gemensamt beslutar oss för att ta extrauppdrag). Det här derbyt kör vi helt enkelt som ett prov. Alla glada och redo?![]()
Nej! Jag glömde den!Åååh, även gruva 318? Jag får allvarlig knappångest om jag måste slänga en sån![]()
Har ni skrivit på Hayday, eftersom alla inte är här tänker jag...Nej! Jag glömde den!Fanken också.
jag skrev det nu i chattenHar ni skrivit på Hayday, eftersom alla inte är här tänker jag...
Jättebra, det är bättre att all info kommer från dig eller Pony (eller ngn annan tiotaggare), så att det inte kommer viktiga inkast från alla håll!jag skrev det nu i chatten![]()
Haha tackJättebra, det är bättre att all info kommer från dig eller Pony (eller ngn annan tiotaggare), så att det inte kommer viktiga inkast från alla håll!
Är så arg att det ryker ur öronen. Dumma spel!Jag har *peppar peppar ta i trä* inte råkat ut för det. Låter hemskt ju
Hallå kvarteret! Har någon upplevt att det gått troll i derbyt? Jag slängde nyss ett par uppdrag i vanlig ordning. Efter en stund kom ett av dem uppdragen upp som att jag tagit det!Aldrig i livet att jag skulle ta detta uppdrag med så pass lite tid kvar. Jag är helt säker att jag slängde det.
Har någon annan upplevt detta den här veckan?