JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
**BORTTAGEN**
Startdatum
Startdatum
7 Nov 2003
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
1 211
Bukefalos 30 år!
Jag har "snokat" runt här på Bukefalos ett tag, och har nu tagit steget in i Familjen-Buke
Så nu till min fråga; Hur får man en bild som visas tillsammans med ens användarnamn?
Vet inte vad den heter..
Tack// Cash
Ingen som vill hjälpa mig?
Det ser ut som att du har listat ut det?
Ja, jag tog mig en närmare titt, och det var inte så svårt som jag trodde
Att göra slut
Relationer Ny användare här, även om jag varit aktiv under ett annat alias länge!
Jag vet inte om jag vill vara tillsammans med min pojkvän, och...
Startad av Veligast
23 Okt 2025
Svar: 43
Visningar: 3 926
Allmänt
Molntjänster och Motvallskärring
Dagbok Kanske lever jag i fel värld eller fel tid. Men jag har totalruttnat på att ekonomi och marknad ska styra hela våra liv och samhällen...
Startad av cassiopeja
15 Mar 2026
Svar: 0
Visningar: 315
Dagbok
Social ångest eller annat?
Kropp & Själ Vet inte hur jag ska göra en lång historia kort. OBS trigger varning då jag nämner flera saker om psykisk ohälsa.
Har redan som barn...
Startad av Redfox
22 Feb 2026
Svar: 9
Visningar: 897
Allmänt
Jag och min far
Relationer Lång tråd
Jag och min pappa har alltid haft en ganska ytlig relation, han och min mamma va gifta hela min uppväxt men min pappa jobbade...
Startad av Hazel
21 Dec 2025
Svar: 32
Visningar: 2 526
Allmänt
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
20 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 966
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
42 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 597
Hund