Bukefalos 28 år!

Helena Lundbäck - i tvist om kontrakt

Sv: Helena Lundbäck - i tvist om kontrakt

Jag håller med - det var värst vad folk blir otrevliga över något som inte ens berör dem själva. :( Personligen tycker jag att kontraktet är riktigt äckligt men jag behöver väl inte skrika för det?
 
Sv: Helena Lundbäck - i tvist om kontrakt

Jag håller med - det var värst vad folk blir otrevliga över något som inte ens berör dem själva. :( Personligen tycker jag att kontraktet är riktigt äckligt men jag behöver väl inte skrika för det?


Håller med. Dessutom tycker jag det är gränsfall om det är okej att hoppa på någon på det viset. Både otrevligt och onödigt.

Men det är kanske ett troll. :eek:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Helena Lundbäck - i tvist om kontrakt

Ja bland annat. tråkigt nog.
Men jag anser att man ska låta andra människor sköta stt eget liv och inte blanda sig i sånt man vet alldeles för lite om.
 
Sv: Helena Lundbäck - i tvist om kontrakt

Visst håller jag med dig om att det är hårda ord. Men att lägga sig i andra människors liv och komma med påståenden som inte är sanna är mycket fel.
Man får tycka och tänka vad man vill. Men man ska aldrig komma med osanningar eller påståenden när man inte har alla fakta.
 
Sv: Helena Lundbäck - i tvist om kontrakt

Visst håller jag med dig om att det är hårda ord. Men att lägga sig i andra människors liv och komma med påståenden som inte är sanna är mycket fel.
Man får tycka och tänka vad man vill. Men man ska aldrig komma med osanningar eller påståenden när man inte har alla fakta.

Men du har tillräckligt mycket fakta för att hoppa på en person så som du gör? :confused:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sportsligt blev 2016 ett av stjärnryttaren Rolf-Göran Bengtssons mest framgångsrika år.…Likaså ett av de mest inkomstbringande – enbart...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: fio
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 447
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I måndags hade jag hopplektion och fick Jättehästen igen. När jag kom till stallet så stod han redan i stallgången och blev borstad. Så...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Var hos psykologen i morse igen. Kom därifrån med en ganska bra känsla, vi hade ett givande möte! Hon har ändrat fokus från att "hästen...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp