Bukefalos 28 år!

Helgtråden

Jag ska jobba 12-21 idag :meh: Inte jättekul att springa maraton som servitris när man är förkyld. Imorgon är jag dock ledig så då ska väl jag och sambon hitta på nått :bump:
 
Jag skall städa hela lägenheten, skriva klart en inlämning och tvätta.

Det bara råkade bli så att jag fastnade på Asos först, jag skulle bara... :angel:
 
Föesta veckan praktik avklarad igår. Nervöst och man är rädd för att göra fel men gått bra iaf ;) igår rev jag ut allt i garderoben så nu blir de tvättning hela helgen men först ska jag klippa mig nu :D skatbot ska bort :devil:
 
Det går fortare än vad jag hade trott att skriva uppsatsen/uppgiften som ska lämnas in senast på tisdag :bump: Mycket nöjd! Men frågan är bara om jag svarade tillräckligt på frågan ... frågan handlade ju om storföretagens relation till partiet NSDAP men jag tog med en del om ekonomin under den tiden - det är väl inte helt fel ute? Det har ju med saken att göra ... väl?
(Hoppas det, annars får jag ta bort en hel del :crazy:)

Annars vaknade jag imorse utan halsont! :banana: Slemmigt dock, men kanske hellre det än ont :)
 
Alla vet väl att man jobbar på måndagar?
Nä, jag jobbar normalt måndagar men fick vara ledig idag, ska bara jobba tre dagar också, så ledig på fredag också. Sen kommer helgen. :laugh:

---

I helgen som kommer blir det ridläger för hela slanten. :D
3 intensiva ridpass ska avklaras, samt ett pilatespass för oss ryttare och massa god mat och trevligt sällskap såklart. Kommer bli toppen kul, är så taggad. :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
11 122
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag och mina två vänner ska åka bort över en helg första helgen i oktober. Har ni tips på fina inte alltför dyra spahotell ungefär här...
Svar
8
· Visningar
414
Senast: Malin_L
·
Mat Ja, som rubriken säger, vad åt ni till frukost idag, och vad äter ni vanligtvis? Skillnad på helg och vardag?
3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 226
Hästvård Pga av mitt snurr har jag nu lagt hästarnas träckprov på posten men inser nu att det är fredag!!! En hel helg innan det åker vidare till...
Svar
5
· Visningar
403
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp