Bukefalos 28 år!

Helgtråden

Någon som vet om man kan dölja personer som man inte är vän med, men som är med i samma grupper? Har en som jag inte klarar av...
 
Jag vet att man kan blocka personer, fast då är man ju inte heller vän med dom längre. Sen vet jag att man kan dölja att inte se det dom postar på sitt eget nyhetsflöde, men hur det funkar i grupper, hmmm. :/
Funderar nästan på att gå ur gruppen för att slippa se personens uppdateringar...
 
Hej hej, det är inte helg men jag behöver få tänka på annat pga en händelse. Såååå nån som vill underhålla mig? ;) Vad gör ni?
 
Hej hej, det är inte helg men jag behöver få tänka på annat pga en händelse. Såååå nån som vill underhålla mig? ;) Vad gör ni?
Tänka på annat än..?
Jag sitter och pluggar *host, host* Har praktisk examen imorgon, tenta på fredag och alldeles för mycket kvar att trycka in i huvudet.
 
Tänka på annat än..?
Jag sitter och pluggar *host, host* Har praktisk examen imorgon, tenta på fredag och alldeles för mycket kvar att trycka in i huvudet.

En familjemedlem är inlagd på sjukhus och jag kan inte sluta oroa mig :( Det är förhoppningsvis inget allvarligt men jag är ledsen ändå, det är värst att inte veta.

Jag borde också plugga, istället äter jag glass och googlar på bröllopsklänningar :angel: Blev lite apatisk. Vad är det för praktisk examen du har? Vi hade muntlig tenta i anatomin, det var så jäkla nervöst! Jag skulle visa och berätta om hjärtat men var så nervös att jag inte hittade alla stora blodkärl :p
 
En familjemedlem är inlagd på sjukhus och jag kan inte sluta oroa mig :( Det är förhoppningsvis inget allvarligt men jag är ledsen ändå, det är värst att inte veta.

Jag borde också plugga, istället äter jag glass och googlar på bröllopsklänningar :angel: Blev lite apatisk. Vad är det för praktisk examen du har? Vi hade muntlig tenta i anatomin, det var så jäkla nervöst! Jag skulle visa och berätta om hjärtat men var så nervös att jag inte hittade alla stora blodkärl :p
Vad tråkigt :( Hoppas att det går bra!

Bröllopsklänningar är väl alltid trevligt :D
Praktisk examen i palpation/anatomi. Man får fyra grejer som man ska peka ut på någon. Det BORDE vara lugnt, men jag är inte lugn :p Jag behöver råplugga de där jäkla musklerna i underben och underarm. På fredag är det tenta i anatomi = samma saker, men skriftligt och betydligt mer omfattande.
Haha ja så kan det gå! Fördrar helt klart att få sitta och skriva och fundera i min egen takt :p
 
Vad tråkigt :( Hoppas att det går bra!

Bröllopsklänningar är väl alltid trevligt :D
Praktisk examen i palpation/anatomi. Man får fyra grejer som man ska peka ut på någon. Det BORDE vara lugnt, men jag är inte lugn :p Jag behöver råplugga de där jäkla musklerna i underben och underarm. På fredag är det tenta i anatomi = samma saker, men skriftligt och betydligt mer omfattande.
Haha ja så kan det gå! Fördrar helt klart att få sitta och skriva och fundera i min egen takt :p

Jo nu har jag fått bra nyheter! :) Så det känns skönt.

Aha, ja det är mycket med anatomin, och då hade vi knappt något om muskler ;) Hoppas det går bra, skönt att det inte är helt nytt för dig i alla fall!
 
Jo nu har jag fått bra nyheter! :) Så det känns skönt.

Aha, ja det är mycket med anatomin, och då hade vi knappt något om muskler ;) Hoppas det går bra, skönt att det inte är helt nytt för dig i alla fall!
Härligt!

Just nu ignorerar jag att vi har massor om hjärtat, lungor, celler m.m. Musklerna är viktigast :p
Jag har ett helvete med muskler som rör fingrar och tår, hästar har inte så värst många sånna muskler ;) Men, men, får hoppas att jag får lite flyt med vilka frågor som ges till just mig imorgon. Skulle vara himla skönt att bli godkänd, vore en tämligen dålig start på födelsedagen annars :p
Går det inte så får man göra om nästa vecka, så det vore inte hela världen heller. Men alltid trevligast att få det avklarat så fort som möjligt.
 
Helg igen då. Veckan har gått fort otroligt fort. Nu ska jag slappa hela helgen o ladda upp för en ny kaos vecka. :D De är alldeles för mkt just nu men attans vad jag är effektiv under tidspress :cautious: Hade nästan glömt hur bra de känns när man är frisk och orkar gasa järnet!
Har ni några roliga helg planer då? :bump:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 455
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag och mina två vänner ska åka bort över en helg första helgen i oktober. Har ni tips på fina inte alltför dyra spahotell ungefär här...
Svar
8
· Visningar
386
Senast: Malin_L
·
Mat Ja, som rubriken säger, vad åt ni till frukost idag, och vad äter ni vanligtvis? Skillnad på helg och vardag?
3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 062
Hästvård Pga av mitt snurr har jag nu lagt hästarnas träckprov på posten men inser nu att det är fredag!!! En hel helg innan det åker vidare till...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp