Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker du ska ta 200 kr/tim + milersättning när du hämtar medicin. Behöver du hjälpa till med sårvård o medicinering så räkna ut faktisk extra tid o debitera per timma. 200 kr/ timme- moms och - sociala avgifter blir 80 kr/tim till dig ,mindre än så ska väl ingen vuxen människa behöva arbeta för?*Svarar alla*
Jag har hästar på helinakordring och det ni nämner ovan ingår förståss. Hästägarna kommer mellan en gång i veckan till en gång i månaden.
Jag har en billig hyra och tänkte helt enkelt inte på det extrajobb som tillkommer med sårvård och medicinering när jag satte priset. Min "vinst" är rätt så liten eller rättare sagt nästan obefintlig och att åka 6 mil tur och retur för att hämta medicin äter nästan upp den...
Jag passar hovslagare och vetrinärer själv utan hjälp från de andra.
Vad är en rimlig timlön att räkna på? Milersättning som vanligt eller? Ta betalt för tempning per gång eller per sjukdomsperiod?
Detta är inte konvalecenter!
visitering skulel jag aldrig göra speciellt mer änatt se så hästen inte är skadad. ställa mej o göra en visitering. näh fy fanken. något ska dom väl göra själva?
visitering skulel jag aldrig göra speciellt mer änatt se så hästen inte är skadad. ställa mej o göra en visitering. näh fy fanken. något ska dom väl göra själva?
jag skulle aldrig vilja att någon annan mockade heller. herregud det tar 10 min! sen så vill jag gärna veta hur hästens träck ser ut, om den vandrat runt, osvosv.
om man har dne helinackorderad med visitering o täckesbyte behöve rman ju itne ens åka till stallet?!?!?!?!?!?!