Helsvarta ormraser?

W

Wobbler

Vad finns det för helsvarta ormraser :confused:

Jag vill gärna ha bilder på dom :D
 
sen så inns d ju svart mamba...fast den e ju typ en av världens giftigaste så tror inte att du vill ha den hemma och gosa med...

:banana:charlie :banana:
 
Kungssnokar går alldeles utmärkt att ha som husdjur.
Aktiva djur.
Dock bör man läsa på lite om man ska ha en orm. Tror inte på att skaffa ett djurslag pga av färgen!
 
Läskiga?
Jo, jag har fått alla möjliga sorters reaktioner på mina "kramdjur". Just nu huserar det 11 st boaormar i huset :D
Den allra vanligaste reaktionen är en sorts skräckblandad förtjusning, det går bra att titta på ormarna i terrariet men inte att ta ut dom.
Nyfiken? Kom över på en fika!
 
Precis...ungefär som annonsen jag såg i tidningen ida "Hund Köpes ,medelstor och korth. med kraftig skalle ,gärna äkta" :crazy: :eek: :confused:
 
min kille tror att "äkta" kan betyda att dom vill ha en renrasig...

:banana:charlie :banana:
 
Nja, den svarta mamban är inte särskillt svart, inte på utsidan iaf, däremot är den svart i munnen och den skulle jag inte vilja titta rakt in i. :crazy:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 255
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 949
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
182
Senast: Rosett
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
34 307
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp