Bukefalos 28 år!

Helt kört att hitta föraren?

Tack @vallhund! pappa har kollat runt mycket på försäkringar, ersättning o.s.v och nämnt precis de där också (han är min klippa :love:) så det finns ju trådar att dra i.
Sen är jag fundersam på det här med flytt, att bo 3,5 trappor upp och så trångt som det är nu kommer nog inte bli hållbart. Men DET är ju inte gjort i en handvändning eller vad man säger.

Däremot lär jag ju behöva hemtjänst och troligtvis färdtjänst också, mycket praktiskt som behövs ordnas med. Tur det inte är upp till mig att lösa. Typ.
 
Vilket skit du råkat ut för! Kan inte hjälpa dig riktigt men jag hoppas du ordnar det med flytt så du kan få livet att funka.

Jag jobbade som tidningsbud en gång i tiden och såg att där det fanns handikappade i trappuppgången hade bostäderna någon slags hissanordning i trappan trots att det var hyresbostad. Kanske inte så högt upp som du bor men kolla upp innan du kollar nya lägenheter om det finns möjlighet att samhället (vet inte vilket kontor man ska ringa riktigt) står för en sådan lösning ifall du inte hittar just en lya på bottenvåningen utan trappor.
 
Tack, vad fina ni är! Ni ger mig hopp... Och så mycket galet som de sagt om allt och haft helt fel om hittills, varför skulle de ha rätt nu?? :devil::mad:

Precis!
Varför skulle de ha rätt nu!

Som flera andra skriver - du är så vältränad nu att chansen är betydlgit störra att komma tillbaka och om någon kommer hugga den chansen så är det du.

Visst - det blir rehabträning under långeliga tider, men jag hoppas att du hittar en sjukgymnast som kan inspirera dig till ännu mera underverk
 
Jag säger också; leta upp en duktig sjukgymnast! Tillsammans kan ni åstadkomma om inte underverk, så nästan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ För tre veckor sen blev jag påkörd (för er som sett förra tråden, föraren är fortfarande inte hittad :() Initialt, redan på akuten...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
28 212
Senast: GotAsecret
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 084
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp