Bukefalos 28 år!

Hemsk hy, vad kan jag göra?

kubikmeter

Trådstartare
Jag har problem med min hy och har haft det flera år.

Jag har tidigare lätt fått finnar, nu får jag mest en massa pormaskar. I alla fall så har jag en grop mitt i pannan efter akne jag hade för ca 5 år sedan. Har provat med cicatrix men gropen sitter kvar. Dessutom har jag klämt alldeles för mycket så huden på kinderna är grov och tjock och har små "hål"/gropar i sig. Jag tycker det är väldigt fult att vara 20 och ha hy som en 50-åring. Finns det något man kan göra åt dessa problem så gropen blir mindre framträdande och min hy på kinderna slätare?
 
Sv: Hemsk hy, vad kan jag göra?

Jag har samma problem, har gått hos hudterapeut i ett halvår och lagt ut massor av pengar utan att få något jättestort
resultat på porerna (det du kallar hål/gropar.) tydligen så finns det inget man kan göra åt saken.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 550
Senast: Calmiche
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 120
Senast: Sel
·
Anläggning Jag står i ett stall där vi har en mycket gammal ridbana. Nu har vi börjat fundera på om det går att fixa till ridbanan. Jag har läst...
Svar
1
· Visningar
1 509
Senast: warg
·
Kropp & Själ Jag gör en chansning och ser om buke ännu en gång har svar på min fråga och mitt problem. I år har jag helt plötsligt reagerat på solen...
2
Svar
28
· Visningar
3 120
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp