Henri De Rivel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 2 021
S

Supersonic_

Någon som har en sån sadel? Åsikter? Står i valet och kvalet mellan hoppsadlarna Lutetia och Fletcher, vilken är bäst?

Sv: Henri De Rivel

Någon som vet hur dom här bossorna ser ut i verkligheten? Rundsydda?
henrihp.gif

jag har en sådan sadel men jag vet inte vad du menar med att bossorna är rundsyda?

Jag har en, vet dock inte vad min modell heter :o
En hoppsadel i kalvskinn, har letat efter modellnamnet men det står bara 2005 på den och jag antar att det är tillverkningsåret :p
Jag gillar min väldigt mycket, har en med utbytbar bom eftersom utprovaren trodde att pålle skulle bredda sig mera.

Ahh, jag sålde precis min flatback därifrån, dock ingen aning om modell, men underbart skön sadel... Har en dressyr därifrån också, min pärla... :)

//E

Jag har haft en Fletcher och tyckte väldigt mycket om den.
Den var gjord i mycket bra läder och var väldigt skön att rida i. Jag sålde den endast på grund av att jag så sällan hade användning för den den, jag tyckte att den mest hängde och samlade damm.

Immer

Åh, låter som dom flesta är nöjda med sina :bump:
Har någon bild på sin sadel? :)

Jag kan försöka ta en imorrn och se om jag hittar datasladden till kameran :p

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 759
Senast: linnsan
·
Ridning Igår fick min 21-åriga häst skor på sig och nu när hon kan röra sig obekymrat så ska hon sättas igång. Hon har vilat i 4 år efter... 2
Svar
34
· Visningar
3 836
Senast: Badger
·
Fordon Jag står i valet och kvalet om att köpa ny bil och undrar lite vilken som är det bästa köpet. Jag ska bilen som vardagsbil och köra... 2
Svar
37
· Visningar
8 031
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur