Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hi Lite Pro Plus hjälmen...

domino

Trådstartare
..från H**ks för 679:-, någon som har den? Jag har provat den några gånger och tycker den är jätteskön mot de andra jag provat. Måste ha en ny hjälm nu och undrar om den är skön även att rida i :)

S

squirlett

kan tipsa om Casco youngster...
en underbar hjälm som kostar ca. 700:-

:banana:Charlie :banana:

Q

Qudexco

Min kompis har den och är jätte nöjd!! ska även köpa en själv inom en snar framtid då den är gudomligt sjön ju!!!
*vill ha nuuu* hehe jaja men nu slutar jag jobbet för dagen och ska till stallet :D *intresseklubben antecknar* hehe :cool:

D

Duke

jag har testat alla hjälmar som finns känns det som 'tyckte att gpa:n var ful ath:satt inte bra chalrls owen var int ealls bra tyckte bar aint eom den sedan testade jag hööks hjälm och köpte den jag är super duper nöjd rekomenderar vekligen den :love: den :) :)

Jag har den! Tyckte den var väldigt ful, men som många säger så e den gudomligt skön!! så det var därför jag köpte den!!

K

korsningsponny

Jag har den!
Tycker den är både snygg och skön, rekommenderar den verkligen!!!!!! :love:

Jag trivs kalas med min. Har inte "testat" den än så jag vet inte hur bra den skyddar, men den är otroligt skön! Det är den skönaste hjälmen jag nånsin haft! Lätt och mjuk inuti!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6458 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Jag letar ny hjälm till min dotter då hennes har gått sönder. Den hon har är en back on track EQ2 och har passat henne bra. Beställde en...
2
Svar
28
· Visningar
2 306
Ridning Hej! Jag måste få all hjälp jag kan få just nu. Jag blev medryttare på en jätte fin 7 åring för snart 3 månader sedan. Problemet är bara...
2
Svar
26
· Visningar
1 635
Utrustning Säkert nån här som har koll på Globus, hur är Clic och Ezperanza? Har läst att Clic passar mer takformade och Ezperanza rundare ryggar...
Svar
1
· Visningar
395
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

• Annonsera mera VI