High Chapparall

Sv: High Chapparall

hej på er..

Jag tog lite kort och filmer på startnu. 15 och 114..
Har inte laddat upp alla ännu men det kommer när jag gjort det...
Och ni får ursäckta att staketet är med ganska mycke..

Kunde inte komma högre upp på läktaren utan att skymma massa folk..
Satt inte där nämligen..

http://img.photobucket.com/albums/v289/SilverTail/Hoppning/Western/DSC00916.jpg

DSC00914.jpg


http://img.photobucket.com/albums/v289/SilverTail/Hoppning/Western/DSC00915.jpg

Ursäkta staketet på nästan alla filmer.....

Click here to watch 15-78
Click here to watch start-15
Click here to watch westernhigh

det var det jag hade änsålänge.. finns några till filmer på trailen..
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: High Chapparall

Texaz skrev:
Du var ju helt suveränt duktig!!! Vart en hel del rosetter va????
Är själv superduperinspirerad och har gett mig katten på att jag ska vara med nästa år...
Verkar vara blandad kompott vad gäller tävlingsrutin och kontroll av häst men jag kan härmed meddela alla bukefalister att Erik var en enormt värdig bukelafist som verkligen red jättesnyggt och verkligen hörde till den absoluta toppen på detta evenemang:bow: :bow: :bow:
Så, grattis Erik till framgångarna och lycka til i framtiden!!!:bump: :bump:

Nu ska vi inte säga FÖR mycket. Jag är själv mycket nöjd med helgen men vi vann ju ingen klass. Men jag är mycket nöjd iallafall...
Ja, det blev rosetter i alla "ridklasser " som jag ställde upp i..(alla)
Men inga rosetter i PB, Heard work eller Team Phennning.(Men här är vi väldigt gröna och oerfarna...
Tackar :bump: /Erik
 
Sv: High Chapparall

SweetSelene skrev:
Hej!

De jag undrar över är:

Lisa Lindgren
Hanna Bramford
Sandra Nilsson
Lina Johansson
Zandra Holmberg

Tror några av dem tävlade Ranch trail, Pleasure och Team Penning. Våra ropers har jag lyckats fått resultaten på. (Vilket var bra resultat)

Vet inte men jag har inte lyckats hitta startlistor eller resultat över huvud taget på webben, vilket jag tycker är dåligt på en så stor tävling. Kanske något för arr. att ta till sig?

Kan tyvärr inte säga att jag vet något om dessa ryttare förutom hanna som svingade lassot så det stod härliga till...
 
Sv: High Chapparall

BonRaiz skrev:
Ok _Erik_, inga proffsfoton, det va inte så himla lätt o få er på torsdagen att fastna....med den fart som rådde:rofl: ;)
Synd att man inte kunde va där på RanchTrailen, som är min favvogren, du va säkert kanon, hur gick det?
Förlåt förrästen, att jag inte stod o hejade m Plakat o allt...
Fick order av min snart 18årige dotter att inte skämma ut varken dig el din familj.....:D
Hejar här i efterskott, HEJA ERIK....:bump: :banana:
http://i79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/IM007841.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/IM007842.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/IM007843.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/IM007853.jpg
Håll till godo....hoppas andra har på andra grenar...


Okej, haha... hade ju vart fränt att ha en hejjarklack som man aldrig träffat :D;) haha...
Oj,man får ju nästan skämmas för bilderna .. haha..men bilden på oss "inne " i flocken var väldigt fin...
:bump: :banana:
Poolbendingen va ju kul, red nog sämst av alla skulle jag tro... men det var jäkligt kul !!! Så nu ska vi träna lite mer...;) Gjorde tabben att ha stången,han blev lite tjafsig i munnnen ...Bilden på poolbendingen va också väldigt fin... va det på upploppet eller "inne bland stolparna" ? svårt att se ...:crazy: ;) (vet bara hur det KÄNNS
 
Sv: High Chapparall

lakrits skrev:
Ok,,,,,,,,,,,är det "Erik":D
Han såg jag massor av gånger,,,satt tom och åt brevid han och hans föräldrar......:D
Där ser man.....kul med bilderna.

Erik: Såg när du red ett par gånger och det såg jättebra ut.


Tackar och bockar :bow:
Okej, haha... visste jag inte. Var det du som satt där först eller du som kom (kompisen) ?!?!
 
Sv: High Chapparall

Det var mycket roligt att se filmerna !!! :angel: :D
Galoppvolten såg bättre ut på film än vad det kändes som... var skit "arg" efter Trail ritten, tyckte det kändes så dåligt...menmen, där ser man att det kan gå bättre än det känns...
 
Sv: High Chapparall

Här kommer några till bilder från polebendingen... satt uppe på sandbanken, så det blev inte dom bästa!
Chappen03.jpg


Chappen01.jpg


Chappen02.jpg



Tyckte att ni var riktigt duktiga! framförallt i Ranch Trailen...
Tänkte göra ett album och lägga in senare!!!;)
 
Sv: High Chapparall

golden_tinka skrev:
Här kommer några till bilder från polebendingen... satt uppe på sandbanken, så det blev inte dom bästa!
Chappen03.jpg


Chappen01.jpg


Chappen02.jpg



Tyckte att ni var riktigt duktiga! framförallt i Ranch Trailen...
Tänkte göra ett album och lägga in senare!!!;)


Jag tycker bilderna blev skitbra!!! Så kul att få fina bilder men ena bilden avslöjar hur fegt jag egentligen rider...haha...
Tackar och bockar ännu en gång :bow: .
Ranch trail är jättekul och Shaggy är väldigt bra på det. Synd att transporten var HELT tom...han började vända så då var jag tvungen att gå in...
Att träffa Dummyn var pricken över i !!:banana: :eek: (brukar inte göra det.... Det var en bra och rolig RT bana tycker jag ;)
 
Sv: High Chapparall

Det var härligt på Hc.Vädret var härligt,ryttare med hästar duktiga, det var helt enkelt en perfekt Hc-helg.:bump: :bump: :bump:
 
Sv: High Chapparall

Det var nog i söndags förmiddag vi satt brevid er,,inne i tältet vid banan där alla bord och bänkar var.

Vi satt långt ner mot dansbanan till, in mot skogen.
Jag hade en kompis med mig,,,jag:beige keps, jeans, vinrött linne, mörkhårig och tofs, kompis: grå shorts, linne (minns inte färg), ljushårig kort hår......

Något du känner igen....?:D
 
Sv: High Chapparall

lakrits skrev:
Det var nog i söndags förmiddag vi satt brevid er,,inne i tältet vid banan där alla bord och bänkar var.

Vi satt långt ner mot dansbanan till, in mot skogen.
Jag hade en kompis med mig,,,jag:beige keps, jeans, vinrött linne, mörkhårig och tofs, kompis: grå shorts, linne (minns inte färg), ljushårig kort hår......

Något du känner igen....?:D

Japp, det gör jag. Det var då jag sa - Va' fräck du är. till min pappa ?!?! Är du hon som gillade araber eller hon med den äldre quarter läromästaren ?!?! Eller kanske en lättare: Var det dig jag förklarade roping grenarna för ?!?! Annars var det din kompis.. Har bara suttit bredvid främmande människor en gång under helgen.:eek: /Erik
 
Sv: High Chapparall

Nej,,,,,,,,,,,,det var ingetdera.......
Vi pratade aldrig med dig/er. Vi satt bara vid bordet brevid.
 
Sv: High Chapparall

Minns inte riktigt var jag satt då.
Men det var säkert mig du såg:D

Jag kollade lite på ranchtrailen och Team Penningen på fredagen.
Om ni hörde några tjoa på Team Wranglers så var det vi..........

Visst ja...........jag hade även en ljusblå fleecejacka på mig där det står Team Cowgirls på ryggen.......någon som så det?
I så fall var det jag :D :D
 
Sv: High Chapparall

Hmm var på sand dungen satt du under Team Sortingen när olyckan hände? Satt också där uppe.. jag i vit T-shirt, jeanskjol och vit keps, kompisen i svart hatt... vi satt i grön / vit rutiga stolar... mot speaker båset till!
 
Sv: High Chapparall

lakrits skrev:
Nej,,,,,,,,,,,,det var ingetdera.......
Vi pratade aldrig med dig/er. Vi satt bara vid bordet brevid.


okej, då förstår jag...:idea: /Erik
 
Sv: High Chapparall

Nu ska du inte vara så blygsam Erik. OK att du inte vann någon klass men du red enormt snyggt. Såg väldigt mycket ryck och slit,är glad att du som bukefalist inte hörde dit... Du red enormt snyggt och jag är övertygad om att "vår" Erik kommer att vara på topp inom kort.:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Snygg ryttare och snygg häst!!!!:bump: :bump: :bump:
 
Sv: High Chapparall

hehe, jag tyckte att han såg ut som ponnyexpressen...

Jag har några bilder på nr 15 (sheza) när hon rider min häst i pleasure!!!.. jag red hennes häst i samma klass. Vi bytte nämligen häst så jag lägger ut lite bilder i morgon när vi tankat över dem..

Jag är jättestolt över King. Han var jättecool för att vara ute på en tävling första gången, Han stog i hagen vid vattenkranen, där vägen från campingen gick upp till utställningspmrådet. Han stod precis i hörnet, en fux ifall det var någon som såg honom...

Vad tycker ni om kvaliteten på tävlingen i år?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 431
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
916
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 658
Senast: WBanna
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp