Highlight-Diamant - vad bliva?

S

sushi

Vad kan man tänka sig kommer ut av denna kombination? Hästen i fråga är nu 4 år och att han fått ett fantastiskt temperament är helt klart, i övrigt har han inte haft möjlighet att "bekänna färg" än då han inte är visad och inriden först i våras.
Nyfiken är man ju på denna hingstkombination
 
Jag hänger på tråden och undrar över Highlight-barn i allmänhet?
 
<--- Ååh min älskling på användarbilden e: Highlight 2år köpte henne förra året hon är helt underbar! Har skrittat en liten bit på henne annars har vi inte kommit igång ordentligt med löshoppning och sådant, satsar på treårs till våren, vi kanske löshoppar i veckan ska bli spännande :bump:.
Hon är uppmärksam, social, lär sig fort verkar det som :), ganska orädd hon är ädel och har en ganska lång hals :) o ca. 156cm just nu.
Hoppas mest på hoppning lite dressyr o fälttävlan kanske.
 
Min bäbis blev tyvärr bara 1 år pga skada, men han var den absolut underbaraste individ man kunde tänka sig! Fick 47 p vid fölmönstringen, var stabil i psyket, framåt, orädd och otroligt social! Mamman är e. Troll och något lågställd, det blev inte fölisen. Färgmässigt var han fräck också - mörk fux med en ostkrok i pannan och en cremefärgad svans :o
Rörelserna var inte super, men lätta och taktmässiga. Han gillade att hoppa över allt han kunde :)
Ska definitivt betäcka med Highlight igen!!!!! :love:
 
ApachePony, krama om henne från mig, det är så roligt att höra att ni trivs ihop. Vad månde bliva av detta ekipage :) Lycka till med löshoppningen, glöm inte att skriva o berätta hur det gick! Skriver ett mail någon dag, må så gott så länge! Varma hälsningar från din "älsklings" uppfödare :) Vi hörs! :banana:
 
buhu :( :cry: hon har gjort illa sig i hagen igår, hon är svullen ovanför knät, stallägaren hade inte märkt något när hon tog in henne förutom att hon hade varit jättepigg, så jag tror mest på att hon gått omkull än att hon blivit sprakad. och vi som skulle hoppa imorgon.. fast hon verkar inte ha så jätteont bara om man böjer mycket på benet, så det ska väl gå över fort, får man hoppas iaf.. säger en gång till då att det får bli en annan helg..
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 817
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 138
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 358
Senast: Madalitso
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
418
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp