Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag byggde om mitt förra året. Ner med några rejäla stolpar, sen lastpallar på högkant runtom. Sen plåttak över och så väggarna runtom (utanpå pallarna så man slipper se dem) med brädor och läkt.
Det enda jag köpte nytt var läkten, hade oanvänd plåt och brädorna är återanvända. Pallarna gör det stabilt.
Såå många behöver du inte, checka av marketplace i närheten
Stampat jordgolv.@sassiball Hade du någon grund?
Hur många lastpallar behöver man på ett ungefär?Stampat jordgolv.om jag förstod frågan rätt.
Jag har ena långsidan helt öppen så lägger bara in dem, har en typ hylla eller bock eller vad man ska säga.Hur många lastpallar behöver man på ett ungefär?
Skjuter du in bommarna från kortsidan? Eller hur förvarar du dem?
Vad fint det blev. Bra med bilder! Hur höga/långa är lastpallarna? Du verkar få in hinderstöden ståendes? Är det ”vanliga” hinderstöd eller någon kortare variant?Gavel.
Fast när jag zoomade in ser jag att du förlängt pallarna med ett yttre vägglager, eller?Det är vanlig höjd på hinderstöden. Det är normala EU pallar heter det väl ? står på högkant.
Hur fick du ner hörnstolparna och kanske framförallt, hur fick du dem raka?Ja väggarna är högre än pallarna det stämmer. Kan de vara 1.80 i bakkant kanske? o sen är öppningen runt 2.20 om jag minns rätt![]()
En bra spade, grävde ett ganska djupt hål. Sen var det nog vattenpass tror jagHur fick du ner hörnstolparna och kanske framförallt, hur fick du dem raka?