Bukefalos 28 år!

Hingst till mitt sto?

Sv: Hingst till mitt sto?

tackar, ska jag absolut göra om det blir så...


Dilli_Blue: Tackar!:D
 
Sv: Hingst till mitt sto?

Hej!

Jag skulle nog valt ett högställtfullblod att betäcka med. Alternativt en med mycket fullblod i.
 
Sv: Hingst till mitt sto?

Milton hade okänd stam, men han var det säkert många som velat avla på? :angel:

Om du menar hopphästen Milton så hade han långt ifrån okänd stam!
Tvärtom hans stam innehöll flera framgångsrika blodslinjer. För övrigt finns ju 2 halvbröder fortfarande till avel om du är intresserad! Tex Greton de Rezidal :o
 
Sv: Hingst till mitt sto?

Milton hade okänd stam, men han var det säkert många som velat avla på? :angel:

Vad har du fått det ifrån!

Hans pappa Marius är släkt med Irco Marco, hans morfar Any Questions importerades till Sverige på 70-talet!
 
Sv: Hingst till mitt sto?

Den där hade något klåfingrig och okunnig person tafsat på, nu har jag rättat den.
 
Sv: Hingst till mitt sto?

Med vilken rätt har du att döma andras val av avelsto?
Vad är din utbildning inom genetik osv vad gäller hästavel?

Dömt och dömt, visat vad min syn på saken är. Knappast något fel med det då det här är ett diskussionsforum. Jag är inte heller den enda som kritiserade valet av att ha det stoet till avel.
Nu tycks det ju dröja, om det ens blir av.

Man behöver inte ha någon som helst utbildning inom genetik för att inse problemet med att inte veta vad det är för något man avlar på.
 

Liknande trådar

Avel Hej, hoppas få att få lite bra tips och råd här. Jag har ett D-ponnysto som jag vill använda för att få fram en liten storhästavkomma...
Svar
9
· Visningar
1 444
Senast: sorbifolia
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 547
Avel Hej! Mitt älskade sto har pga skada fått lägga ner sin tävlingskarriär. Hon fick 2019 ett föl e. Action Man Ask och nu är jag så sugen...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Fannybadh
·
Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst...
2
Svar
24
· Visningar
3 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp