JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
moiran
Startdatum
Startdatum
3 Mar 2006
Svar
Svar
61
Visningar
Visningar
5 505
Bukefalos 30 år!
Sv: Hingstångest....
Ridsport har ngn artikell om stofamiljerna nu i avelsextra men jag har inte hunnit läsa den ännu, något att kolla?
Sv: Hingstångest....
jepp!
Korsa travare
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
Startad av Hershey
11 Mar 2023
Svar: 65
Visningar: 15 963
Avel
Islandshingst som ger mindre, snälla avkommor
Avel Leker lite med tanken att låna magen av ett sto jag är väldigt förtjust i, men då jag själv är liten vill jag att avkomman absolut inte...
Startad av ufot
3 Jun 2021
Svar: 8
Visningar: 1 567
Avel
Välja hingst åt sto
Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Startad av Kisseninan
28 Aug 2019
Svar: 13
Visningar: 3 280
Avel
Welsh cob - SWB Var regga?
Avel Hej!
Har betäckt ett welsh cob-sto med en SWB-hingst (Hannoveranare).
Nu måste jag bestämma var jag ska regga den eventuella...
Startad av HannaZ
2 Jun 2018
Svar: 18
Visningar: 4 022
Avel
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Börjat komma igång igen lite lätt efter att häst ju vilat några dagar; en mysig skrittur i början av veckan, igår övergångar på...
Fjordfrälst
4 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
21 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Det tror jag ingen vill. Kanske läge att tänka lite på hur man uttrycker sig i denna tråd?
Niyama
39 minuter sedan