hingsten Rebur

Sv: hingsten Rebur

Lord Quick va lite av en favvis för mig. e Quick Pay-Tortilla e Toreador född 1984 tror jag. Prydde Jägersro-programmet i många år. Mats Rånlund tränade, deltog i Elitloppet-89, var trea??? i USA i samma lopp som Mack Lobell-Sugarcane-go get Lost mfl. Gick fr klass lll- Guld på ett år:love: :love:
 
Sv: hingsten Rebur

oh häftigt! :love: jag har allt missat en fin liten häst där.
men han har inte lyckats så bra i aveln då kanske eftersom jag inte hört något av honom.

dessutom är jag lite chockad av att Quick Pay hade så gamla avkommor! :eek:
*jag är efter i tiden*
 
Sv: hingsten Rebur

Har en "going" efter Rebur. Mkt speciell herre... Egen uppfödning, en av två från sista kullen som föddes 1998. Tyvärr dog Rebur hösten 1997, han bröt benet i hagen.
 
Sv: hingsten Rebur

Han var född 1981 om jag inte har helt fel.... Tjusig herre, såg honom när vi var där med märren men har tyvärr inga kort på honom. Hur gick det med Tyson?
 
Sv: hingsten Rebur

Han var född 1981 om jag inte har helt fel.... Tjusig herre, såg honom när vi var där med märren men har tyvärr inga kort på honom. Hur gick det med Tyson?

okej :)

jo nu har det faktist gått bra, som det verkar komma han att få leva faktist.. var ju en extrem skada.. sprang sönder sig i sitt senaste lopp och var behandlad i en led, var bättre efter det.. men när jag började komma igång med ridningen märke jag att något var fel. förskjutet kotben och sönderslitna ligament..

har gått på bete hela sommaren och mår nu bra av att bara gå i hagen :)
 
Sv: hingsten Rebur

Skönt att höra att han är på bättringsvägen. Rebur hade ett par avkommor till som gick hyfsat bra, Hot Chocolate och Devs Dunder. Vet ej hur det gått med dem.
 

Liknande trådar

Trav Hur ska man tänka och värdera om ens sto är värt att avla på? Alltså värt för en själv, inte för försäljning med vinst. Jag vill främst...
Svar
12
· Visningar
1 872
Senast: sandrafors
·
Trav Jag är sjuk och uttråkad, så lite inspirerad av auktionskatalogen gjorde jag en genomgång vad som finns i Humlans stam för intressanta...
Svar
7
· Visningar
2 014
Senast: Netted
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 210
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp