Hingstfunderingar 2021

Jag tänker spontant på Bon Coeur (såg dock sen att det blir dubbelt Sandro via Sir Caletto). Eller kanske Springbank II VH.
Ja, BC gillar jag egentligen, men väl mkt Sandro. Springbank är en Stor favorit, men jag är lite rädd för Helgstrands villkor med så hög språngavgift på ett oprövat sto. Tänker det kan bli hur dyrt som helst om jag tvingas seminera om några gånger, eller hur funkar det?

Sorterade bort även Suarez av samma skäl, som jag annars gillar rörelserna på.

Tror det syftades på om skadan kan ha ställt till det så att det blir svårt för henne med dräktigheten?
Aha, om skadan gjort henne Olämplig alltså? Då förstår jag frågan, kunde bara inte begripa på vilket sätt en skada skulle kunna öka lämpligheten att bära föl. Huruvida så är fallet återstår att se förstås, i varken den eller andra delar finns några garantier, men nu var inte det frågan jag tänkte kapa någon annans tråd med, eller diskutera alls för den delen.

Liknande trådar

Avel Har ett fullblod jag tagit tre avkommor på. Hon ger fantastiskt temperament , men nu tror jag det bara går och ta ett föl till på henne...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 464
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
674
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
1 310
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Förbannad

Hästrelaterat