Hingstval 2024

Han står också på listan - men Lövsta var osäkra på kvalitén då ingen seminerades med honom förra året… Stoet är äldre och fryst blir dyrt :(
Har en inackordering efter honom som rör sig fantastiskt. Helt otrolig galopp.
Ja jag älskar den där hingsten!

Nu kastar jag ut ett namn igen, oprövat kort (det var ju Caribbean också när jag valde) men Im Extra EB? https://www.lovstastuteri.com/hingstar/i-m-extra-eb

160 i manken, godkänd i flera förbund.
 
Ja jag älskar den där hingsten!

Nu kastar jag ut ett namn igen, oprövat kort (det var ju Caribbean också när jag valde) men Im Extra EB? https://www.lovstastuteri.com/hingstar/i-m-extra-eb

160 i manken, godkänd i flera förbund.
Har Quidam de Revel i fjärde led, annars hade jag varit intresserad av honom.
Känns som det står mellan Mr Vain eller Contendro I (om jag vågar chansa på fryst…).
Diero Lux N verkar överlag lämna större än Mr Vain.
Har också tittat på Cristallo II men han verkar kunna lämna både stort och smått, och är ju ganska grov…
 
Det beror ju på hur stoet ser ut också. Bland första årgången där han fick väldigt mkt ston är där väldigt blandat. Tittar du i Vain gruppen så ser du att väldigt många är väldigt fina i typen och har snygga modeller.
Jag har provridit en Mr Vain - Quite Easy som var väldigt nätt och fin i typen. Nu vet jag inte hur mamman såg ut dock.
Såhär ser mitt sto ut, ganska dålig bild men den enda exteriörbilden jag hittar just nu.
H_exteriör.jpg
 
Han står också på listan - men Lövsta var osäkra på kvalitén då ingen seminerades med honom förra året… Stoet är äldre och fryst blir dyrt :(
Har en inackordering efter honom som rör sig fantastiskt. Helt otrolig galopp.
Händelsevis så seminerade jag med honom förra året och seminet var inte bra. Mitt sto blev inte dräktigt (tog sig sedan med annan hingst) Märkligt att de glömt det då jag desutom seminerade på Lövsta:D
 

Liknande trådar

Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
32 095
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
66 67 68
Svar
1 358
· Visningar
44 866
Senast: Gnist
·
Avel Ytterligare en Lövsta hingst är kastrerad, Dom Perignon. Någon som betäckt med honom i år?
2
Svar
25
· Visningar
1 834
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
413
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp