Hingstvisningar 2016

2 april Eklunda
2 april Blue hors, Danmark
2-3 april Tullstorp
9 april kl 14. Gränsbo
10 april Krafftsamlingen Strömsholm

Sen vet jag att jag någonstans läst att det skulle vara hingstvisning i åstorp, tror det var lövstas hingstar? Nån som vet?

2 april Eklunda
2 april Blue hors, Danmark
2-3 april Tullstorp
7 april Markebäck
9 april Gränsbo
10 april Krafftsamlingen Strömsholm

Har någon av er varit på Strömsholm på hingstvisningen där förra året?Lite sugen på att åka dit men då behöver det vara värt resan

Synd att jag missar Kraftsamlingen i år, flera av de hingsthållarna har intressanta hingstar! Men det är hingstpremiering på Wången då. Den 1 april ska det vara hingstvisning på Överbyns stuteri utanför Östersund, antagligen mest travhästar men en visning g i Norrland!!

Liknande trådar

Avel Har ni redan valt hingstar att betäcka med i år? Har ni bokat plats på hingstvisningar? Vilka tror ni, inom er ras, kommer "slå igenom"? 7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 807
Senast: Freazer
·
Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: corzette
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Görel
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka