Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 677
Status
Stängd för vidare inlägg.
99e19f8cf8e80797_800x800ar.jpg

Halvhiss. Den är inte äcklig men kaffesmaken är lite sådär

Var det någon i den här tråden som undrade över Aioli-chipsen? Eller har jag drömt det?
I så fall har i alla fall jag sett dem på ÖoB :D

Igår köpte jag en chokladkaka efter provsmakning på City Gross och vad den var god!

a15e468f029d8126_800x800ar.jpg

Inte en smula finns kvar, fullkomligt livsfarlig. HISS, HISS, HISS!
:d :d :d

Fyfan för dig och alla ni som tipsade om var man kan köpa den här! :rage: Den här kommer att totalsabba beach 2017 för mig, jag köpte en igår och käkade upp den så snabbt att jag var tvungen att åka och köpa ännu en:rofl::o:d
Håller med, livsfarlig!

Alltså det här med salt karamell... :d

saltedcarame.jpg

Enda problemet är att maken också tycker att den är makalöst god och han äter glass ungefär tre gånger så snabbt som mig, vilket skapar stora rättviseproblem när vi sitter i soffan och ska dela. Så idag köpte jag två. :D
Den med valnötter och honung är också supergod (nästan lite godare om det är möjligt :confused: :d)

Så, nu har jag testat GoOn passion och Barbells Double Chocolate.

Passionsfrukten var sååå mkt bättre än mangon så den får en hiss. Jag håller med om att konsistensen på proteinpuddingen var skum, lite grynig och mjölig liksom. Smaken tyckte jag dock var helt ok. Men mer diss än hiss på den.

Har även testa Bubsen med smak av julmust och.. vad var det, hallonknäck? De var i alla fall rätt trista tyvärr, så en diss på dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 276
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 020
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka