OH! Måste testa!Min Ica Maxi har fortfarande inte fått in Ohojs Salt Kolasås![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OH! Måste testa!Min Ica Maxi har fortfarande inte fått in Ohojs Salt Kolasås![]()
Nu finns ProPud-glass från Njie. Nån som kan hitta och prova? För trådens skull …?![]()
Vad är Banana skids?Säsongens smak på lyxshake från Max får en stor HISS!
Den smakar som en milkshakevariant av banana skids
![]()
Sånna här (länk)Vad är Banana skids?![]()
Ojdå, de ser jättekemikaliska ut
Menar du att du aldrig ätit en sån?! Jösses, dom har ju funnits nästan sedan urminnes tiderOjdå, de ser jättekemikaliska utMen shaken ser god ut
![]()
DISS att Brämhult lagt till ingefära i sin Hallonad!
INTE OKEJ!!! Den var perfekt som den var och är inte alls lika god med ingefäran.
![]()
Men vaaaaa? Jag som älskade den som den var. Kunde de inte bara gjort en till variant?
Fast jag gillar inte godis generelltMenar du att du aldrig ätit en sån?! Jösses, dom har ju funnits nästan sedan urminnes tider![]()
Men åh, var du tvungen att säga det?!Säsongens smak på lyxshake från Max får en stor HISS!
Den smakar som en milkshakevariant av banana skids
![]()
Syrran påminde idag om att den här veckan kommer nya Propud ut, chokladbollar! Är det någon snabb jävel som testat den än?![]()
Omg! Vilken butik? Syrran och jag var in på Willys idag men inget där... Coop hinner jag förvisso iväg och kolla före stängningJA! Och den var god, som en mix mellan chokladboll och bounty
Riktigt najs att doppa jordgubbar i också.
Omg! Vilken butik? Syrran och jag var in på Willys idag men inget där... Coop hinner jag förvisso iväg och kolla före stängning![]()
Man kan be att få den utan grädde, och låtsas att den därmed blev jättenyttig. Banan är ju faktiskt en frukt (nåväl, bär..)Men åh, var du tvungen att säga det?!![]()
/behöver detoxa
Utan grädde på moset! Bah!Man kan be att få den utan grädde, och låtsas att den därmed blev jättenyttig. Banan är ju faktiskt en frukt (nåväl, bär..)![]()
Fråga om det går att få en halv, eller dela med någon?Utan grädde på moset! Bah!![]()